آنر: سری مجیک 3 در تاریخ ۲۱ مرداد رونمایی خواهد شد

{title limit=50}

چندی پیش شایعه‌ای مطرح شد که آنر به دنبال برگزاری رویدادی جهانی در تاریخ ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) است تا جدیدترین دستاوردهای سخت‌افزاری خود را معرفی کند. انتظار می‌رود رویداد آینده‌ی آنر با معرفی محصولات مختلفی همراه باشد و برند مستقل چینی با ارسال دعوت‌نامه‌ برای رسانه‌های مطرح دنیا از جمله GSMArena، تأیید کرده است که کنفرانس خبری برگزار خواهد شد و حتی در مورد دستگاه‌های آماده برای معرفی در رویداد نیز اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

در دعوت‌نامه به سری آنر مجیک ۳ اشاره می‌شود و حتی نمایی از دوربین حداقل یکی از مدل‌های این سری قرار دارد تا آشنایی بیشتری با محصولات در دست ساخت برند چینی کنیم. در تصویر می‌توان مشاهده کرد که دوربین از برآمدگی نسبت به سطح بدنه برخوردار است؛ البته می‌توان چنین برداشتی داشت که گوشی‌های سری آنر مجیک از دوربین‌هایی با سایز سنسور نسبتا بزرگ برخوردار هستند.

متأسفانه اطلاعات بسیار کمی در مورد سری آنر مجیک ۳ وجود دارد؛ اما می‌توان گفت این سری حداقل از سه مدل گوشی هوشمند تشکیل می‌یابد. سری آنر مجیک ۲ در سال ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار شدند و توانست موفقیت نسبتا قابل قبولی کسب کند.

اما شرایط برای آنر تفاوت بسیاری با سال ۲۰۱۸ دارد؛ زیرا دیگر زیرمجموعه‌ی هواوی نیست و به‌صورت مستقل فعالیت می‌کند. همچنین به جای سری کرین می‌تواند از تراشه‌های شرکت‌های دیگر مانند مدیاتک یا کوالکام استفاده کند و برخلاف محصولات اخیر هواوی، گوشی‌های هوشمندی با برخورداری از امکانات کامل اندروید  روانه‌ی بازار کند. باید تا ۲۱ مرداد صبر کرد و دید  برند چینی چه غافلگیری‌هایی برای علاقه‌مندان و طرفداران خود تدارک دیده است و سری آنر مجیک ۳ چه حرف‌هایی برای گفتن دارد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
36