بنچمارک منتسب به گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ منتشر شد

{title limit=50}

چندی پیش خبری منتشر شد که گلکسی زد فلیپ ۳ توانسته است تأییدیه‌ی TENNA برای عرضه به بازار چین را به دست آورد. همراه با اطلاعات این محصول سامسونگ، برخی از مشخصات سخت‌افزاری آن نیز در وب‌سایت رسمی سازمان رگولاتوری چین ثبت شد که اشاره‌ای به ظرفیت باتری و برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری دیگر آن داشت.

GSMArena گزارش می‌دهد که نسخه‌ی مخصوص بازار ایالات متحده‌ی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ در گیک‌بنچ رؤیت شده است. این گوشی هوشمند تاشدنی شرکت کره‌ای از شماره مدل SM-F7110U استفاده می‌کند و دارای ۸ گیگابایت رم و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام است.

بنچمارک گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

فهرست منتشرشده از گیک‌بنچ نشان می‌دهد که گلکسی زد فلیپ ۳ با استفاده از توان پردازشی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام توانسته است در آزمون تک‌هسته‌ای به امتیاز ۱۰۱۵ و در آزمون چندهسته‌ای به امتیاز ۳۱۶۱ برسد. گلکسی زد فلیپ ۳ مبتنی بر اندروید ۱۱ است و آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ را نیز در زمان گرفته شدن بنچمارک به همراه دارد.

سامسونگ در نظر دارد ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) رویدادی برگزار  و مهم‌ترین دستاوردهای سخت‌افزاری خود را معرفی کند که علاوه بر گلکسی زد فلیپ ۳ شامل گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی S21 FE می‌شود. علاوه بر موارد ذکرشده، ایرباد گلکسی بادز ۲ و سری گلکسی واچ ۴ نیز در رویداد آینده‌ی شرکت کره‌ای معرفی خواهند شد.

تاکنون اطلاعات مختلفی از محصولات بعدی سامسونگ به‌خصوص گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ منتشر شده است و انتظار می‌رود بخش اصلی رویداد خبری تابستانی شرکت کره‌ای را معرفی دو گوشی هوشمند ذکرشده تشکیل بدهد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
2