«سریع و آینده‌نگرانه» عبارات توصیف‌کننده محصول مرموز بعدی شیائومی

{title limit=50}

ماه گذشته، شیائومی چندین محصول جدید در هندوستان عرضه کرد. حال به‌گزارش gizmochina، شیائومی تصویر تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده است که نشان می‌دهد دستگاه دیگری در صف معرفی شیائومی قرار دارد. در این مطلب، تبلیغ شرکت مذکور درباره این دستگاه مرموز را بررسی می‌کنیم.

ابتدا باید به این مسئله توجه کرد که تیزر تبلیغاتی محصول آینده شیائومی از حساب رسمی توییتر «ردمی هندوستان» منتشر شده است. این مسئله تأیید می‌کند دستگاه یادشده هرچه باشد با برند ردمی عرضه خواهد شد. درادامه تصویر تبلیغاتی شیائومی را مشاهده می‌کنید:

تصویر تبلیغاتی شیائومی

علاوه‌براین، شیائومی از کلمات «سریع و آینده‌نگرانه» برای تبلیغ دستگاه جدیدش استفاده می‌کند. با توجه به طرح کلی که به‌صورت خط نورانی در تصویر تبلیغاتی مشاهده می‌شود، این محصول به‌احتمال زیاد گوشی هوشمند خواهد بود.

سؤال بعدی این است: محصول آینده شیائومی کدام تلفن هوشمند می‌تواند باشد؟ برای این سؤال نیز جوابی وجود دارد. توییت‌ رمزگذاری‌شده ردمی هندوستان نشان می‌دهد محصول بعدی شیائومی برای این کشور به خانواده «ردمی نوت» تعلق خواهد شد.

بااین‌حال، همه‌چیز به همین‌جا ختم نمی‌شود و توییت‌های منتشر‌شده حاکی از آن هستند که این گوشی هوشمند می‌تواند با عنوان Redmi Note 10T 5G معرفی شود. صفحه تبلیغاتی این محصول در آمازون هندوستان این مسئله را فاش و نام تصویر استفاده‌شده غول تجارت الکترونیکی برند این تلفن هوشمند را تأیید می‌کند.

اکنون که از گوشی هوشمند صحبت شد، باید این مسئله را در نظر گرفت که Redmi Note 10T 5G می‌تواند Redmi Note 10 5G با برند تجاری جدید باشد. اگر درباره اعضای این خط تولید اطلاعاتی ندارید، باید بدانید دستگاه Redmi Note 10T بدون 5G نیز وجود دارد و مشخصات آن دقیقا مانند Redmi Note 10 5G است؛ اما در بخش اینترنت به 4G (LTE) محدود می‌شود.

ردمی هند هنوز رسما تاریخ معرفی Redmi Note 10T 5G را اعلام نکرده است و احتمالا در روزهای آینده جزئیاتی از زمان معرفی این محصول نیز فاش می‌شود. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره محصول مرموز شیائومی چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
28