شایعه: اوپو در حال ساخت اولین گوشی گیمینگ خود است

{title limit=50}

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی برای جامعه‌ی گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های اندروید، گوشی‌ هوشمند با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد می‌سازد. در میان این شرکت‌ها می‌توان به ایسوس، شیائومی و وان‌پلاس اشاره کرد که گوشی گیمینگ ساخته‌اند یا محصولاتشان را برای اجرای هرچه بهتر بازی‌های اندروید بهینه‌سازی می‌کنند.

اما به نظر می‌رسد شرکت‌های دیگری نیز علاقه‌مند به حضور در این شاخه از بازار گوشی‌ اندرویدی هستند که برای مثال می‌توان به اوپو اشاره کرد. در گزارشی از PhoneArena آمده است که اوپو می‌خواهد اولین گوشی گیمینگ خود را به‌زودی روانه‌ی بازار کند و حتی تصویر رندر این محصول شرکت چینی منتشر شده است.

اوپو مانند شرکت‌های دیگر به دنبال آوردن ویژگی‌های جدید به محصولات خود است و می‌خواهد در زمینه‌های مختلف مانند عکاسی، فیلم‌برداری و حتی اجرای بازی‌های اندروید، کاربران خود را راضی نگه دارد و به تعداد مشتریان محصولات خود اضافه کند. آنچه از تصویر منتسب به محصول گیمینگ اوپو می‌توان برداشت کرد شباهت آن به گوشی هوشمندی از ایسوس به نام راگ فون ۵ است؛ محصولی که با استقبال کاربران مواجه شده و نمرات نسبتا قابل قبولی از منتقدان دریافت کرده است.

آنچه در مورد گوشی گیمینگ اوپو اهمیت دارد، احتمال عرضه‌ی آن برای بازارهای خارج از چین است. اطلاعات محصول شرکت چینی از سازمان مالکیت معنوی اروپا (EUIPO) به دست آمده است و نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ اوپو علاوه بر بازار چین، حداقل به بازار کشورهای اروپایی راه خواهد یافت.

متأسفانه اطلاعات بسیار کمی در مورد محصول در دست تولید اوپو وجود دارد و حتی نام آن هنوز مشخص نشده است. در گزارش مذکور به غیر از تصویر منتشرشده، اشاره‌ای به مشخصات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری محصول اوپو  نمی‌شود. البته با نگاهی به تصویر رندر می‌توان گفت در پنل پشتی، دوربین چهارگانه قرار گرفته است که از سه دوربین با ابعاد تقریبا یکسان با چینش عمودی در زیر یکدیگر و در سمت راستشان، دوربینی با ابعاد کوچک‌تر تشکیل شده است.

در لبه‌های گوشی هوشمند اوپو می‌توان راکر ولوم صدا و دکمه‌ی پاور را مشاهده کرد. پنل جلو فاقد جایگاهی برای دوربین سلفی است که یعنی احتمالا گوشی گیمینگ اوپو از فناوری دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش استفاده می‌کند یا دوربین سلفی آن دارای مکانیزم کشویی خواهد بود و تنها در زمان استفاده از برای ثبت تصویر، ضبط ویدئو یا برقراری تماس ویدئویی قابل مشاهده خواهد بود.

انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی این محصول اوپو اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. نظر شما کاربران زومیت در مورد ورود اوپو به بازار گوشی‌ گیمینگ چیست؟ آیا علاقه‌مند به خرید چنین محصولی در صورت عرضه‌ی آن به بازار ایران هستید؟ نظر خود را با اعضای دیگر زومیت در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
25