نوا 8 آی هواوی با شارژ 66 وات و تراشه‌ی اسنپدراگون 662 رونمایی شد

{title limit=50}

سری نوا ۸ هواوی شامل چهار مدل نوا ۸ فایوجی، نوا ۸ پرو 4G، نوا ۸ پرو 5G و نوا ۸ اس ای است و اکنون با معرفی نوا ۸ آی، تعداد اعضای خانوادهی نوا ۸ به پنج مدل تغییر کرده است.

به گزارش جیاسامآرنا، نوا ۸ آی صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی +LCD FullHD دارد که هواوی آن‌ را به‌عنوان «نمایشگر بدون لبه» معرفی کرده است و با حاشیه‌های ۱٫۳ میلی‌متری در سمت چپ و راست و حاشیه‌ی ۱٫۳۵ میلی‌متری در قسمت بالایی احاطه شده. در گوشه‌ی بالا سمت چپ این گوشی حفره‌ای بیضی‌شکل برای دوربین سلفی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل تعبیه شده است.

نمای جلو و پشت نوا ۸ آی هواوی در سه رنگ

در پنل پشت نوا ۸ آی هواوی، چهار دوربین داخل برجستگی دایرهای قرار گفته است که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل اولتراواید، دوربین ۲ مگاپیکسل ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسل سنجش عمق را شامل میشود. بهگفتهی هواوی، قاب پشتی این گوشی دارای انحنای ۴ بعدی است و با لبههای گرد و بدنهی صیقلی، سطح تماس لذتبخشی به کاربر منتقل میکند.

نوا ۸ آی هواوی در بخش سخت‌افزار از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ با ۸٫۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد و قدرت نرم‌افزار آن با اندروید ۱۱  و EMUI 11 تأمین می‌شود.

شارژ ۶۶ وات نوا ۸ آی هواوی

اسکنر اثر انگشت نوا ۸ آی در کنار بدنه قرار گرفته است و وظیفهی تأمین انرژی آن را باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلیآمپر ساعت بر عهده دارد که با شارژ سریع ۶۶ وات در عرض ۱۷ دقیقه به ۶۰ درصد می‌رسد و در مدتزمان ۳۸ دقیقه بهطور کامل شارژ میشود.

نوا ۸ آی در سه‌ رنگ آبی، نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود و در مالزی با پیکربندی ۸ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌‌سازی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۱۲۹۹ رینگیت (حدود ۳۱۲ دلار) از طریق فروشگاه آنلاین هواوی قابل پیش‌خرید است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
74