سامسونگ گلکسی S21 اولترا 5G را در رنگی جدید عرضه می‌کند

{title limit=50}

گلکسی S21 اولترا 5G دی ۱۳۹۹ با رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی و قهوه‌ای وارد بازار شد و اکنون، سامسونگ این محصول را با رنگ سرمه‌ای نیز روانه‌ بازار می‌کند.


به‌گزارش gsmarena، رنگ سرمه‌ای این محصول در‌حال‌حاضر تنها ازطریق وب‌سایت Best Buy و در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ۱۲۸ ذخیره‌سازی دردسترس قرار دارد. این محصول را شبکه ورایزن با قیمت ۱۱۰۰ دلار عرضه می‌کند و برای سایر شرکت‌های مخابراتی در‌دسترس نیست. ناگفته نماند قیمت نسخه آزاد این گوشی هوشمند نیز ۱۲۰۰ دلار اعلام شده است.


گلکسی اس ۲۱ اولترا


به‌‌غیر از رنگ جدید معرفی‌شده برای این گوشی، مشخصات دیگر آن دقیقا همان مشخصات ارائه‌شده در رنگ‌های قبلی‌اش است؛ یعنی در آن از تراشه اسنپدراگون 888، نمایشگر ۶٫۸ اینچی AMOLED با رزولوشن QHD + و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز داینامیک، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین ۴۰ مگاپیکسلی سلفی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی سیمی و ۱۵ واتی بی‌سیم به‌کار رفته است.

برای آشنایی بیشتر با این محصول، می‌توانید بررسی متنی گلکسی S21 اولترا را در زومیت بخوانید یا بررسی ویدئویی‌اش را در ادامه مشاهده کنید.

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV



دیدگاه شما کاربران زومیت درباره رنگ جدید گلکسی S21 اولترا 5G چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
97