گلکسی S21 FE سامسونگ از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی خواهد کرد

{title limit=50}

سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از گلکسی S21 FE (نسخه‌ی فن ادیشن) است و در هفته‌های اخیر شایعات زیادی برای این گوشی که نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی گلکسی اس ۲۱ محسوب می‌شود، منتشر شده است. طبق آخرین اخبار MyFixGuide، گلکسی S21 FE گواهینامه‌ی FCC را دریافت کرده است و به‌زودی باید منتظر رونمایی از این گوشی باشیم.

به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، فهرست FCC شماره مدل‌های SM-G990U و SM-G990U1 را نشان می‌دهد. گوشی مذکور از دو نوع شارژر ۲۵ وات (EP-TA800) و ۴۵ وات (EP-TA845) پشتیبانی خواهد کرد؛ اما طبق گزارش‌های قبلی، هیچ یک از شارژرها در جعبه وجود نخواهد داشت.

دریافت گواهینامه CCC گلکسی اس ۲۱ اف ای-۲

دریافت گواهینامه CCC گلکسی اس ۲۱ اف ای-۱

گلکسی S21 FE چندی پیش در گیک‌بنچ نیز با ۸ گیگابایت رم و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مشاهده شده بود. از طرفی دیگر، تصاویر رندری که قبلاً فاش شده بود، نشان می‌داد این گوشی در رنگ‌های مختلفی راهی بازار خواهد شد و جنس پنل پشتی آن از پلاستیک خواهد بود. گوشی یادشده برجستگی دوربین را مانند سری گلکسی اس ۲۱ حفظ خواهد کرد و چیدمان دوربین سه‌‌گانه خواهد داشت.

گلکسی S21 FE به صفحه‌نمایش ۶٫۴۱ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به‌ همراه دوربین سلفی به‌صورت حفره مجهز خواهد شد. پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ حدود چند ماه آینده و شاید در سپتامبر یا اکتبر ۲۰۲۱ (بین شهریور تا آبان ۱۴۰۰) رونمایی شود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
110