سامسونگ احتمالا One UI 3.5 را منتشر نخواهد کرد

{title limit=50}

به نقل از Sammobile، سامسونگ به‌زودی جدید‌‌ترین پوسته‌ی سفارشی One UI را هم‌زمان با معرفی گوشی‌های هوشمند پرچمدارش رونمایی خواهد کرد. با وجود نسخه‌های One UI 3.0 و One UI 3.1 انتظار می‌رفت  One UI 3.5 همراه با سری جدید گلکسی نوت ارائه شود؛ اما در گزارشی تأیید شد که در سال ۲۰۲۱، گلکسی نوت جدید عرضه نخواهد شد.

در نهایت، امسال One UI 3.5 و گوشی تاشوي بعدی سامسونگ به‌جای گلکسی نوت راهی بازار خواهد شد؛ اما در گزارشی  ادعا می‌شود که احتمال دارد One UI 3.5 نیز منتشر نشود و در عوض، One UI 3.1.1 در اختیار کاربران قرار گیرد.

انتظار برای One UI 3.5 بر اساس همان ترتیبی که برای به‌روزرسانی در One UI 2.x مشاهده کردیم، پیش‌بینی شده بود. سامسونگ پس از عرضه‌ی One UI 2.0 و 2.1 در نیمه‌ی اول سال، One UI 2.5 را با سری گلکسی نوت ۲۰ در نیمه‌ی دوم سال معرفی کرد.

بر این اساس، انتظار می‌رفت پس از One UI 3.0 و 3.1، نسخه‌ی One UI 3.5 با پرچم‌داران جدید سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال ارائه شوند که احتمالا این‌طور نخواهد بود. طبق گزارش قبلی، سامسونگ One UI 3.5 را منتشر نخواهد کرد.

بنابراین گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ با چه رابط کاربری همراه خواهند بود؟ با این تفاسیر هردو One UI 3.1.1 را دریافت خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که در One UI 3.1.1 ویژگی‌های جدیدی اضافه نشود و فقط چند تغییر جزئی را شاهد باشیم. به‌ نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تمام تغییرات عمده را در زمان رونمایی One UI 4.0 ارائه کند.

انتظار می‌رود غول کره‌ای تا چند ماه آینده نسخه‌ی بتای اندروید ۱۲ و One UI 4.0 منتشر کند. افزون‌ بر این، مدتی پیش در گزارشی اعلام شد که سامسونگ، کار روی اندروید ۱۲ را برای سری گلکسی اس ۲۱ آغاز کرده است و احتمالا نسخه‌ی عمومی را قبل از پایان سال ۲۰۲۱ در دسترس کاربران قرار خواهد داد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
22