مشخصات سخت‌افزاری سه گوشی جدید موتورولا فاش شد

{title limit=50}

در ماه‌های گذشته، موتورولا محصولات مختلفی به بازار عرضه کرده است که یکی از آن‌ها موتو جی استایلوس نسخه 5G نام دارد. با‌این‌حال، اکثر این محصولات در رده اقتصادی با سخت‌افزاری نسبتا ضعیف قرار می‌گیرند. حال به‌گزارش AndroidAuthority، موتورولا برای عرضه محصولاتی با سخت‌افزاری توانمندتر از گوشی‌های هوشمند اخیرش آماده می‌شود.

ایوان بلس، افشاگر معروف، در حساب توییترش پستی منتشر و به مشخصات تلفن‌های هوشمند جدید موتورولا اشاره کرده است. گویا برند موتورولا که هم‌اکنون از زیرمجموعه‌های شرکت لنوو محسوب می‌شود، در حال ساخت سه گوشی هوشمند است که البته از مشخصات سخت‌افزاری مناسبی نیز برخوردارند. از میان سه تلفن هوشمند جدید، یکی از آن‌ها نسخه‌ای مخصوص برای بازار ایالات متحده نیز خواهد داشت که یکی از اپراتورهای آمریکایی به نام ورایزن به‌صورت انحصاری آن را در بازار ایالات متحده عرضه خواهد کرد.

درکنار القاب محصولات جدید موتورولا، جدولی نیز منتشر شده است که مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها را ارائه می‌دهد. منظور از القاب، نام‌هایی است که گوشی‌های هوشمند جدید موتورولا در شرکت خطاب قرار داده می‌شوند و انتظار می‌رود در زمان عرضه با نام دیگری معرفی شوند. درهرصورت، القاب محصولات جدید موتورولا عبارت‌اند از: کیوتو، PSTAR، برلین و برلین آمریکای‌شمالی.

درادامه، مشخصات سخت‌افزاری محصولات جدید موتورولا را مشاهده می‌کنید.

مشخصات سخت‌افزاری / نام گوشی برلینبرلین آمریکای‌شمالیکیوتوPSTAR
منطقه عرضهجهانیایالات متحده آمریکا و کاناداجهانیآسیا، اروپا، استرالیا، آمریکای‌لاتین
صفحه‌نمایش۶/۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی۶/۷۸ اینچی با رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزیرزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی۶/۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی
تراشهاسنپدراگون 778G کوالکاماسنپدراگون 778G کوالکامدایمنسیتی ۷۲۰ مدیاتکاسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام
حافظه رم۶ یا ۸ گیگابایت۶ یا ۸ گیگابایت۶ یا ۸ گیگابایت۶ یا ۸ یا ۱۲ گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت۱۲۸ گیگابایت۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
دوربین اصلی۱۰۸ مگاپیکسلی + ۱۶ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی۱۰۸ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی۱۰۸ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی۱۰۸ مگاپیکسلی + ۱۶ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۳۲ مگاپیکسلی۳۲ مگاپیکسلی۳۲ مگاپیکسلی۳۲ مگاپیکسلی
باتری۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت
سیستم‌عاملاندروید ۱۱اندروید ۱۱اندروید ۱۱اندروید ۱۱
رنگ‌بندیسفید و سبز و قهوه‌ایمشخص نشدهسفید و مشکیمشکی و سفید و آبی
سایر مشخصاتبلندگوی مونو و دکمه اختصاصی گوگل اسیستنتبلندگوی مونودکمه اختصاصی گوگل اسیستنتبلندگوی مونو و دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت و حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با صفحه‌نمایش

بلس در توییتش اشاره کرده که محصولات مدنظر ممکن است از سری گوشی‌های هوشمند موتورولا اج باشند. با این حساب، انتظار می‌رود این تلفن‌های هوشمند از ویژگی‌هایی مانند انحنا در لبه‌های صفحه‌نمایش بهره ببرند.

آنچه از مشخصات سخت‌افزاری می‌توان برداشت کرد، عرضه سه تلفن هوشمند با مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده و مدلی نیز با مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار است. البته مدل پرچم‌دار در سطح گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار شرکت‌های رقیب قرار ندارد؛ اما اگر برچسب قیمت ارزان‌تری از محصولات موجود در بازار برایش در نظر گرفته شود، گوشی هوشمند با لقب PSTAR می‌تواند به‌خوبی با رقبایش رقابت کند و با استقبال کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی مواجه شود.

هنوز زمان معرفی گوشی‌های هوشمند زیرمجموعه لنوو مشخص نشده و نیز نمی‌دانیم با چه قیمتی وارد بازار خواهند شد. دیدگاه شما کاربران زومیت درباره محصولات جدید موتورولا چیست؟ 






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
720