شایعه: هواوی P50 به دوربینی با حسگر بسیار باکیفیت مجهز خواهد بود

{title limit=50}

هواوی در سال جاری میلادی سه رویداد مهم برگزار کرده است. این شرکت ابتدا گوشی تاشو میت ایکس ۲ را معرفی کرد و سپس در مراسمی که ماه می (اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار شد، از محصولات هوشمند و در رویداد ۲ ژوئن (۱۲ خرداد ۱۴۰۰) از سیستم‌عامل موبایل جدیدش به‌ نام HarmonyOS 2 در کنار سری ساعت هوشمند واچ ۳ و تبلت سری میت پد پرو رونمایی کرد.

به نقل از هواوی سنترال، شرکت چینی در پایان رویداد معرفی سیستم‌ عامل هارمونی، در تصویری به پرچم‌دار آینده‌ی خود، یعنی سری P‌ هواوی که به‌زودی راهی بازار خواهد شد، اشاره کرد؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی این گوشی اعلام نکرده است.

تصویر مذکور نشان می‌دهد که دوربین سری P50 به‌صورت برآمدگی برجسته‌ی بیضی متشکل از دو دایره‌ی بزرگ طراحی شده و هریک از دوربین‌ها شامل حسگر‌های مختلفی است. گوشی مذکور به‌ غیر از طراحی خاص، تجربه‌ی جدیدی از دوربین در اختیار کاربران قرار خواهد داد و درباره‌ی همین موضوع، افشاگری ادعا کرده است که سری P50 با حسگر دوربین بزرگ همراه خواهد بود.

به گفته‌ی افشاگر، سری P50 هواوی از دوربین اصلی با پیکسل‌های فوق‌العاده باکیفیت ۱٫۱.۱۸ اینچ برخوردار خواهد بود که به‌ کاربر امکان می‌دهد تصاویر خیره‌کننده‌ای ثبت کند.

P40 پرو هواوی اولین گوشی هوشمندی بود که حسگر ۱٫۱.۲۸ اینچی داشت و همچنین اولین گوشی هوشمندی محسوب می‌شد که فیلتر رنگی دوربین اصلی از چینش RYYB (جایگزینی رنگ سبز با زرد) بهره می‌برد که نتیجه‌ی آن بر اساس ادعای هواوی، جذب ۴۰ درصد نور بیشتر است.

طبق گزارش‌های قبلی، سری P50 هواوی در ماه جولای یا آگوست (تیر تا شهریور) روانه‌ی بازار خواهد شد. انتظار می‌رود این سری جدید از سه‌ مدل به نام‌های پی ۵۰، پی ۵۰ پرو و پی ۵۰ پرو پلاس تشکیل شده باشد که پردازنده‌ی آن‌ها، کرین ۹۰۰۰ با لیتوگرافی پنج‌ نانومتری است.

در ادامه‌ی گزارش‌ها، P50‌ هواوی به صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچی و P50 پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی مجهز خواهند شد و هردو حفره‌‌ای برای دوربین سلفی دارند. سری P50 به‌صورت پیش‌فرض با HarmonyOS ارائه خواهد شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
112