شایعه: سری میت 50 هواوی امسال عرضه نخواهد شد

{title limit=50}

در این بازه‌ی زمانی از سال، باید خانواده‌ی پرچم‌داران هواوی P50 معرفی می‌شدند؛ اما مشکلات بسیاری ناشی از ممنوعیت‌های مختلف توسط دولت ایالات متحده همچنان گریبان‌گیر هواوی است و ضرر زیادی را برای این شرکت چینی به وجود می‌آورد. به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا و طبق شایعات، عرضه‌ی سری میت ۵۰  هواوی به تأخیر افتاده است.

انتظار می‌رود در ادامه‌ی سال جاری هواوی با چنین مشکلاتی دست‌و‌پنجه نرم کند و ضرر‌های به‌وجودآمده برای خانواده‌ی میت ۵۰ به سایر محصولات آسیب بزند. معمولا در نیمه‌ی دوم سال میلادی هواوی از پرچم‌داران جدید میت رونمایی و با عرضه‌ی سری P، فهرست محصولات خود را تکمیل می‌کرد؛ اما طبق گزارش‌ها، برنامه‌ی هواوی در سال ۲۰۲۱ به هم ریخته است و این اتفاق رخ نخواهد داد.

هواوی اکنون مجبور است از سری میت ۵۰ بگذرد و تمام تلاش و تمرکز خود را روی خانواده‌ی P50 محدود بکند. از زمان معرفی و رسمی‌ شدن اولین میت در سال ۲۰۱۳ تاکنون چنین اتفاقی هرگز رخ نداده است؛ اما با توجه به کمبود شدیدی که در بخش زنجیره‌ی تأمین هواوی به‌ وجود آمده و غول فناوری چینی را فلج کرده،  این مسئله قابل درک است.

چنین اتفاقی تأسف‌آور است؛ به‌خصوص که در چند سال گذشته پرچم‌داران میت همیشه دستگاه‌های محبوب و برجسته‌ای بودند. این اتفاق و تحریم‌ها تنها به هواوی ضربه نخواهد زد؛ بلکه دنیای موبایل و به‌طور کلی مصرف‌کنندگان را تحت تأثیر قرار خواهد داد، زیرا یک گزینه‌ی کم‌تر برای انتخاب گوشی ارزشمند خواهیم داشت.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
131