تبلیغ آیپد پرو ۲۰۲۱ اپل با الهام از انیمیشن The Little Mermaid

{title limit=50}

اپل با انتشار ویدئویی در کانال یوتیوب خود با محوریت «کامپیوتر بعدی شما، کامپیوتر نیست»، قابلیت‌های متمایز آیپد پرو را در مقایسه با کامپیوترهای سُنتی برجسته کرده است. نکته‌ی جالب این است که کوپرتینویی‌ها از انیمیشن The Little Mermaid’s (پری دریایی کوچولو) و آهنگ Part of Your World دیزنی در تبلیغ بهره گرفته‌اند. تبلیغ مذکور اوایل بامداد امروز توسط یکی از کاربران توییتر دیده شد و ظاهرا در تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد)، قبل از کنفرانس جهانی WWDC21 و اعلامیه iPadOS 15 بارگذاری شده است.

این ویدئو شرایط مختلفی را نشان می‌دهد که در آن افراد مجبورند با مدیریت کابل، روزهای خسته‌کننده‌ای در دفتر سپری کنند؛ درحالی‌که دیگران با استفاده از آیپد پرو مجهز به مجیک کیبورد در زیر نور آفتاب و یک کافه‌تریا تمامی کارهای خود را انجام می‌دهند. اپل آیپد پرو بعدی را این‌گونه توصیف می‌کند:

آیپد همه نیازها اعم از کار، یادگیری، ساخت محتوا و بازی که با آزادی کامل به آن نیاز دارید را در خود جای داده است. غوطه‌وری نمایشگر بزرگ رتینا، اتصال به گوشی همراه موجود و عمر باتری باورنکردنی، همه در طراحی‌های نازک و سبک در دسترس هستند. با آیپد پرو جدید که توسط تراشه M1 تغذیه می‌شود، برای هر فردی و هر کاری یک آیپد وجود دارد.

در آگهی یادشده، اپل ویرایش عکس‌ها، شارژدهی دستگاه در طول روز و بازی در آیپد پرو بعدی با استفاده از تراشه M1 را به نمایش گذاشته است و از سوی دیگر، یک کاربر نوت‌بوک سعی می‌کند یک فیش شارژر رایگان برای رایانه خود پیدا کند. در واقع  می‌توان ادعا کرد که آیپد پرو ۲۰۲۱ مجهز به قلب تپنده‌ای به نام M1، قدرتمندترین تبلت بازار محسوب می‌شد. مدل جدید ۱۲٫۹ اینچی به نمایشگر Liquid Retina XDR با فناوری mini-LED مجهز شده و در پیکربندی تا ۲ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم در دسترس است؛ بنابراین، آیپد پرو بعدی قدرت سخت‌افزاری کم‌نظیری ارائه می‌دهد و کاربران منتظر پیشرفت‌های نرم‌افزاری بیشتری برای استفاده بهتر از این دستگاه هستند.

هنوز مشخص نیست چرا اپل این تبلیغ را در ابتدا به‌صورت عمومی منتشر نکرد؛ اما دیدن آن مطمئناً برای دوستداران محصولات اپل و دیزنی لذت‌بخش است. می‌توانید ویدئو تبلیغاتی جدید اپل را در ادامه تماشا کنید:






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
19