گوشی ریلمی GT Neo 5 احتمالاً با پشتیبانی از شارژ ۲۴۰ وات عرضه خواهد شد

{title limit=50}

ریلمی پس از عرضه‌ی گوشی هوشمند GT Neo 3 در اوایل سال جاری، خود را برای معرفی جانشین دستگاه مذکور یعنی GT Neo 5 آماده می‌کند. شایان‌ذکر است این برند تحت مالکیت اوپو از عدد ۴ صرف‌نظر کرده است و مدل بعدی این گوشی را با نام GT Neo 5 عرضه خواهد کرد.

اکنون با نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی گوشی‌های جدید سری GT Neo 5 ریلمی، مشخصات باتری و سرعت شارژ این دستگاه فاش شده است. افشاگر معروف DigitalChatStation اعلام کرده است که این گوشی‌ها ازنظر ظرفیت باتری و شارژ در دو نسخه عرضه خواهند شد. مدل BLP985 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی و شارژ ۱۵۰ وات بهره خواهد برد، درحالی‌که مدل BLP987 به باتری ۴۶۰۰ میلی‌ آمپرساعتی و فناوری شارژ فوق‌سریع ۲۴۰ وات مجهز خواهد شد.

به گزارش Gizmochina، دوربین اصلی سری GT Neo 5 ریلمی از حسگر IMX890 سونی بهره خواهد برد. این دوربین از تثبیت‌گر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی خواهد کرد و گفته می‌شود عملکرد بسیار بهتری نسبت به دوربین اصلی GT Neo 3 ارائه خواهد داد. سیستم دوربین پشتی این دستگاه شامل دو دوربین دیگر نیز می‌شود و در بخش جلویی آن شاهد دوربین سلفی ۱۶ یا ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود.

براساس گزارش‌ها و شایعات قبلی، انتظار داریم Realme GT Neo 5 به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس و پشتیبانی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود. قلب تپنده‌ی این دستگاه نیز تراشه‌ی Dimensity سری ۹ مدیاتک خواهد بود اما مدل دقیق این پردازنده هنوز مشخص نیست. این گوشی هوشمند احتمالاً به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و پوسته‌ی سفارشی ریلمی موسوم به Realme UI 4.0 عرضه خواهد شد.







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
142