موتورولا Edge 30 Fusion و Edge 30 Neo به‌ترتیب با نمایشگر ۱۴۴ و ۱۲۰ هرتزی معرفی شدند

{title limit=50}

خانواده‌ی Edge 30 موتورولا امروز میزبان سه‌عضو جدید بود. موتورولا مدل رده‌بالای جدید Edge 30 اولترا را به با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 برای بازار اروپا رونمایی کرد و پس از آن دو مدل دیگر به‌نام‌های Edge 30 Fusion و Edge 30 Neo را نیز به جمع سری Edge 30 افزود.

موتورولا Edge 30 Fusion

موتورولا Edge 30 Fusion در رنگ آبی منحصر‌به‌فرد با روکش چرم گیاهی به‌فروش می‌رسد. این دستگاه همچنین در سه‌رنگ دیگر نیز عرضه می‌شود که البته این مدل‌ها از پنل شیشه‌ای ساده بهره می‌برند.

در بخش جلوی Edge 30 Fusion شاهد نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی P-OLED با وضوح Full HD پلاس هستیم که مثل برادر بزرگ‌تر خود از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از تراشه‌ی Sanpdragon 888+ 5G بهره می‌برد و در چند مدل با رم ۸ تا ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1 دردسترس قرار خواهد گرفت.

به نوشته‌ی GSMArena، موتورولا Edge 30 Fusion از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عریض بهره می‌برد که گشودگی دیافراگم لنز آن 1/1.55 است. یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص‌عمق دو مگاپیکسلی دیگر، سیستم دوربین پشتی این دستگاه را تکمیل می‌کند. گوشی مذکور همچنین به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با حسگر 1/2.8 اینچی مجهز شده است.

گوشی Edge 30 Fusion از باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و از فناوری شارژ سیمی ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند که فقط در ۱۰ دقیقه می‌تواند تا ۵۰ درصد ظرفیت آن را شارژ کند. این محصول از امروز با قیمت ۶۰۰ یورو و در رنگ‌های خاکستری، سفید، طلایی و آبی نپتونی (با چرم گیاهی) به‌فروش می‌رسد.

موتورولا Edge 30 Neo

موتورولا از گوشی Edge 30 Neo نیز درکنار دو گوشی دیگر این خانواده رونمایی کرد. این دستگاه در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید و همچنین مدل بنفش خاص عرضه می‌شود.

موتورولا Edge 30 Fusion

موتورولا Edge 30 Neo از نمایشگر ۶٫۲۸ اینچی ۱۲۰ هرتز POLED بهره می‌برد و به تراشه‌ی Snapdragon 695 5G و باتری ۴۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۶۸ وات مجهز شده است. این دستگاه از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید استفاده می‌کند و دوربین سلفی آن نیز ۳۲ مگاپیکسلی است.

موتورولا Edge 30 neo

موتورولا Edge 30 Neo طی روزهای آینده با قیمت پایه ۳۷۰ دلار دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
57