هدست واقعیت مجازی لنوو Legion VR700 با تراشه XR2 کوالکام معرفی شد

{title limit=50}

لنوو هدست واقعیت مجازی خود موسوم به Legion VR700 را برای بازار چین معرفی کرده است. این محصول از تراشه‌ی Snapdragon XR2 کوالکام استفاده می‌کند و در کنار آن ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی درنظر گرفته شده است. هدست واقعیت مجازی لنوو از صفحه‌نمایش LCD با نرخ پاسخگویی بسیار سریع‌ بهره می‌برد و حداکثر وضوح آن به ۳۶۶۴ در ۱۹۲۰ پیکسل می‌رسد و علاوه‌براین از نرخ نوسازی ۷۲ تا ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

هدست واقعیت مجازی لنوو Legion VR700

Legion VR700 لنوو از طراحی مشابه با سری Rescuer این شرکت بهره می‌برد و پهنای باند ویدئوی دستگاه به‌میزان درخورتوجهی افزایش یافته و علاوه‌براین سرعت عملکرد هوش مصنوعی این محصول ۱۱ برابر و وضوح آن ۱۰ برابر بهتر شده است.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، نمایشگر 4K RealRGB در Legion VR700 از نرخ پاسخگویی بسیار سریعی بهره می‌برد. این هدست واقعیت مجازی از طراحی کامل 6DoF برای دستیابی به دقت موقعیت‌یابی درسطح میلی‌متر، سرعت‌سای اولیه در سطح میلی‌ثانیه و نرخ‌تأخیر درسطح میلی‌ثانیه برای شناسایی دقیق حرکات بدن استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند با این محصول تجربه‌ی بهتری در کار با واقعیت مجازی داشته باشند. این دستگاه از استاندارد iQUT 2.0 و منابع شبکه iQIYI پشتیبانی می‌کند.

بازی های هدست واقعیت مجازی لنوو Legion VR700

VR700 از نظر ظاهری از طراحی کلاه‌دار استفاده می‌کند و وزن دستگاه در بخش جلو و پشت آن به‌دقت بهینه‌سازی شده است. به گفته‌ی لنوو این دستگاه حتی در استفاده‌های طولانی‌مدت مشکل خاصی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد. ماسک عریض و نرم جلوی هدست نیز به ایجاد تجربه‌ای طبیعی‌تر و راحت‌تر کمک می‌کند. این محصول همچنین از استریم سیمی و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند فقط با استفاده از یک برنامه‌ی داخلی، محتوای آن را روی دستگاه‌های دیگر پخش کنند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
46