ویدئو تبلیغاتی جدید سامسونگ ویژگی‌های منحصربه‌فرد گوشی مقاوم گلکسی XCover 6 Pro را به نمایش می‌گذارد

{title limit=50}

سامسونگ ویدئوی تبلیغاتی از جدیدترین گوشی هوشمند مقاومش، گلکسی XCover 6 Pro منتشر کرده که در آن نقاط قوت و برخی از موارد استفاده مناسب برای این گوشی را نشان می‌دهد.

به‌گزارش سم‌موبایل، تمرکز در اینجا بر مشتریان سازمانی، متخصصان خدمات عمومی و صنعت، کارگران لجستیک و غیره است. گلکسی XCover 6 Pro پیش از هر چیز گوشی‌ای تجاری محسوب می‌شود؛ بنابراین از ویژگی‌هایی برخوردار است در گوشی‌های معمولی گلکسی وجود ندارد.

برای مثال، گلکسی XCover 6 Pro تنها گوشی هوشمند ۲۰۲۲ سامسونگ به حساب می‌آید که باتری آن توسط کاربر قابل تعویض است. این گوشی همچنین از قابلیت شارژ ازطریق کانکتورهای Pogo Pin پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، بلندگوها صدای بلندی دارند تا بتوان از آن‌ها در محیط‌های کاری پر سروصدا استفاده کرد و گوشی از لوازم جانبی اختصاصی جامع برای مشتریان سازمانی بهره می‌برد.

جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی موارد استفاده سازمانی را نشان می‌دهد و به جزئیات زیادی درباره‌ی مشخصات سخت‌افزاری نمی‌پردازد و فقط به صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز آن اشاره می‌کند.


این پنل ۶٫۶ اینچی ۱۲۰ هرتز به‌جای OLED از نوع PLS LCD است. قدرت سخت‌افزاری گوشی مذکور را تراشه‌ی Snapdragon 778G 5G کوالکام تأمین می‌کند. بهره‌مندی این تراشه در تئوری، XCover 6 Pro را به گوشی‌ای با عملکرد بهتر نسبت به گلکسی A53 محبوب تبدیل می‌کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
31