قیمت و زمان عرضه نوت 7 بازسازی شده اعلام شد!

{title limit=50}

در خبرهای قبلی سامسونگ اعلام کرد که برای عرضه نوت 7 بازسازی شده برنامه هایی دارد و اکنون خبرهایی در این رابطه منتشر شده است که این کمپانی قصد دارد نوت 7 بازسازی شده را از اویل تابستان عرضه کند.

نوت 7 ششمین عضو از خانواده نوت سامسونگ محسوب می شود. نوت 7 در جایگاه خود دارای قابلیت های منحصر به فرد خودش می باشد. نمایشگر فوق العاده با کیفیت با دو لبه خمیده و زیبا، قلم کاربردی S-Pen و اسکنر عنبیه چشم از جمله این قابلیت ها محسوب می شود.

همانطور که گفته شد در طی هفته های اخیر خبرهایی مبنی بر عرضه نوت 7 منتشر شد. در همین راستا گلکسی نوت 7 با شماره مدل SM-N935S مجوز وای-فای گرفته است. 

احتمالا نوت 7 بازسازی شده با نام 7R معرفی خواهد شد.از طریق اپراتورهای اصلی کره جنوبی مانند SKT و KT و LG به دست علاقه مندان خواهد رسید.نکته قابل توجه در مورد معرفی این محصول قیمت آن می باشد.این محصول با قیمت 620 دلار عرضه خواهد شد که نسبت به نسل قبلی حدود 250 دلار کاهش قیمت داشته است.

از طرفی سامسونگ برای رفع اشکالات قبلی نوت 7 ،باتری نسل جدید را کوچکتر کرده است و از 3500 میلی آمپر به 3200 میلی آمپر کاهش داده است .با این وجود ممکن است کاربران زیادی تمایل به خرید نوت 7 داشته باشند و احتمالا همین مسئله بروی فروش گلکسی S8 تاثیر منفی خواهد داشت.


منبع:androidauthority






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
225