اعداد و ارقام عجیب از فروش پرچم داران جدید سامسونگ!

{title limit=50}

چندی پیش خبرهایی در رابطه با میزان پیش فروش گلکسی S8 , گلکسی S8 plus منتشر شد.نکته قابل توجه این است که قیمت گلکسی S8 و گلکسی S8 plus بسیار گران تر می باشد اما با این وجود به خاطر قابلیت های خوبی که دارد با فروش خوبی رو به رو شده است که این موفقیت بزرگی برای سامسونگ محسوب می شود.

در خبرهای قبلی سامسونگ به این موضوع اشاره کرده بود که میزان پیش فروش ها از مرز 728 هزار دستگاه گذشته است که نسبت به پیش فروش نسل قبلی خود حدود 2 برابر افزایش پیدا کرده است.

در ادامه این آمار، تحلیلگران موسسه Yuanta Securities پیش بینی کرده اند که سامسونگ تا آخر سال حدود 50.4 میلیون دستگاه به فروش خواهد رساند.همچنین به این موضوع اشاره شده است که بیشتر فروش این کمپانی بابت گلکسی S8 plus می باشد ، از این جهت که کاربران به صفحه نمایش های بزرگتر در حال حاضر علاقه مند هستند و تمایل دارند بازی و فیلم های خود را با گوشی هوشمند شخصی خود مشاهده کنند اما در این میان صفحه نمایش بزرگتر را ترجیح می دهند.

بنا به گفته آقای لی، گلکسی اس 8 پلاس در حدود 27.1 میلیون واحد فروش خواهد داشت که 53.9 درصد کل فروش پرچمداران امسال سامسونگ را شامل می شود. گلکسی اس 8 هم با فروشی 23.3 میلیونی مجموعا 46.1 درصد را به خود اختصاص می دهد.

بیشترین تفاوت این دو مدل در سایز صفحه نمایش و ظرفیت باتری است .به ترتیب  گلکسی S8 , گلکسی S8 plus دارای صفحه نمایش 5.8 اینچ و 6.2 اینچ هستند و همچنین از نظر باتری هم گلکسی S8 plus دارای یک باتری 3500 میلی آمپری می باشد.


منبع:phonearena






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
87