نحوه ثبت مکالمات در اندروید

{title limit=50}

دلایل زیادی ممکن است وجود داشته باشد که یک کاربر بخواهد مکالمات خود در تماس های تلفنی را ضبط کند.خوشبختانه در گوشی های اندرویدی این امکان وجود دارد و کاربران میتوانند از طریق دو روش مکالمات خود را در تماس های تلفنی ضبط کنند.با ما همراه باشید.

به عنوان مثال ممکن شخصی صاحب یک کسب و کار مهمی باشد و تمامی مکالمات و تماس های تلفنی وی از اهمیت خاصی برخوردار است و می خواهد به راحتی آن ها را ضبط کند.در این مقاله دو روش معرفی خواهیم کرد.

 اپلیکیشن های زیادی برای ضبط تماس ها در گوگل پلی موجود است ، اما در این مقاله نرم افزارهایی که به صورت خودکار هر تماسی را ضبط کنند را معرفی خواهیم کرد.

روش اول:ثبت تماس های تلفنی از طریق Google Voice

برای استفاده از این روش باید ابتدا یک اکانت Google Voice را راه اندازی کنید بعد از ثبت نام کافی است که ویژگی ثبت رکورد را فعال کنید و به راحتی تمامی مکالمات را ضبط کنید.

مرحله اول: از قسمت چپ صفحه منوی Setting را باز کنید.


مرحله دوم:گزینه Call را انتخاب کنید



مرحله سوم:گزینه  “Incoming Call Options,” را فعال کنید تا بتوانید مکالمات را ضبط کنید.



در قسمت تنظیمات گوشی اندرویدی هم از قسمت “Advanced Call Settings” گزینه" Incoming Call Options "را فعال کنید.



روش دوم :ثبت تماس های تلفنی از طریق Automatic Call Recorder 

ممکن است این اپلیکیشن روی هر مدل موبایل به خوبی کار نکند. لذا برای این که از ضبط صدا مطمئن شویم ، تنها کافی است که از بخش setting ، گزینه ی mic را انتخاب کنید و  از حالت میکروفون برای ضبط صدا استفاده کنید.این نرم افزار نیز نیاز به هیچ تنظیماتی ندارد و در لیست موجود در صفحه ی اصلی در اپلیکیشن ، می توانید تمامی صداهای ضبط شده را مشاهده کنید. اگر احیانا متوجه شدید که صدایی ضبط نمیشود ، مشابه مرحله ی قبلی ، از بخش تنظیمات ، گزینه ی mic را فعال کنید و تا با استفاده از میکروفون گوشی شما ،تماس ها ضبط شود.








ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
155