عکس های اینستاگرام را بدون اینکه زوم شوند به صورت گروهی قرار دهید

{title limit=50}

اگر با قرار دادن گروهی عکی ها در اینستاگرام مشکل دارید در ادامه با ما همراه باشید.

اینستاگرام یک برنامه اجتماعی با ایده های جالب طراحانش است که به عضو ثابت گوشی های همراه تبدیل شده است و با اضافه کردن امکانات جالب به برنامه اش توانسته است رضایت بیشتر هوادارانش را جلب کند.این برنامه چندسالی است که جای برنامه فیسبوک را گرفته است و اینطور که به نظر می رسد حالا حالاها می خواد در بین برنامه اجتماعی در سبک خودش یکه تازی کند.


همان طور که می دانید به تازگی قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شده ایت که در آن می توانید تا 10 عکس را در یک پست قرار دهید.اما مشکلی که در اینجا پیش میاد اینکه زمانی شما قصد دارید تا چند عکس را در یک پست قرار دهید عکس ها کمی زوم می شوند و ممکن است از آنچه شما می خواهید فاصله بگیرد.اما سوالی که در اینجا پیش میاد اینکه چه باید کرد تا این اتفاق نیفتد؟




پیشنهاد ما برای جلوگیری از زوم شدن عکس ها در حالت چندتایی اینستاگرام استفاده از برنامه InShot است.این برنامه هم برای آیفون و هم برای اندروید موجود هست.

InShot

یک برنامه جالب برای انجام ویرایش مختلف بر روی عکس ها و ویدیوهای شماست.با استفاده از این برنامه می توانید کارهایی از قبیل گذاشتن حالت های مختلف عکاسی بر روی عکس، گذاشتن متن و شکلک بر روی عکس و کارهایی از قبیل برش زدن فیلم ها و یا گذاشتن متن بر روی فیلم  را انجام دهید.


اما قسمتی که در اینجا می خواهیم برای جلوگیری از زوم شدن عکس ها در اینستاگرام از آن استفاده کنیم قسمت Filters در این برنامه است که با قرار دادن حالت های مختلف در کنار عکس شما از زوم شدن فیلم و یا عکستون در حالت چندتایی اینستاگرام خودداری میشود.


منبع: بروزرسانی






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
990