۴ دلیلی که باعث ایجاد علاقه من به استفاده از تاچ سی شد

{title limit=50}

خیلی وقت بود تصمیم داشتم برای زیارت امام رضا به مشهد بیام تا این که امام رضا طلبید و برای عید مبعث به همراه خانواده مشرف شدم.
روز اول بعد از زیارت حرم تصمیم گرفتیم که برای نهار به یکی از رستوران های شاندیز بریم که شنیده بودم شیشلیک های اونجا عالیه.

از هتل درخواست تاکسی کردیم وحرکت کردیم. نمی دونم این چه موضوعیست که باب شده، اما راننده با علم به این که ما با مسیر ها نا آشنا هستیم، بدترین راه ممکن رو انتخاب کرد که علاوه بر طولانی تر شدن مسیر و کلافه شدن از گرما، شلوغی، ترافیک و دود، در اخر حدود 38 هزار تومان هم بابت کرایه از ما گرفته شد.

از اونجایی که من خیلی اهل اینترنت و سرچ بودم و شنیده بودم تو مشهد یک اپلیکیشن موبایلی هست که باهاش میشه تاکسی رزرو کرد تو گوگل عبارت " تاکسی در مشهد" رو جستجو کردم که اپلیکیشن تاچ سی رو در اولین گزینه برام آورد و سریع از بازار نصبش کردم و از مدیر رستوران هم سوال کردم که این برنامه خوبه یا نه که گفت قیمتاش عالیه و یه سری تعریف که البته من اعتماد به حرفش نکردم ولی ترجیح دادم یک بار تست کنم خلاصه برای برگشت به هتل با اپلیکیشن تاچ سی  درخواست تاکسی دادم که با قبول درخواست اطلاعات راننده برام اومد و کمتر از 5 دقیقه به رستوران رسید و سوارشدیم که بریم.



زمانی که به هتل رسیدیم، متوجه تفاوت قیمت زیادی نسبت به مسیر رفت شدیم! کرایه ای که بابت رفتن به شاندیز پرداخت کردیم 38 هزار تومان بود. در صورتی که کرایه برگشت 12 هزارو 500 تومان شد! در ضمن با این هزینه کم و برخلاف سرویس رفت، از گرما هم اذیت نشدیم چرا که بدون این که ما حرفی بزنیم، کولر ماشین روشن بود.

علاوه بر این، ادب و نزاکت راننده و تمیزی ماشین خیلی نظر ما را به خود جلب کرد خصوصا بعد از سرویسی که از هتل گرفته بودیم.

به همین علت می خواهم چند ویژگی بارز این سرویس نسبت به تاکسی ها و آژانس های سنتی را برای شما بگم که احتمالا از دیگر مسافران تاچ سی نیز شنیده اید:

1) درخواست سرویس به راحتی هرچه تمام تر

فقط کافی بود تا مبدا و مقصد را وارد کنیم. تازه علاوه بر این، از تخفیف 30 درصدی ویژه مبعث نیز استفاده کردیم. قبل از این که سرویس بگیریم هزینه به ما گفته شد و این برای ما که باید حساب کتاب هزینه های سفرمان را داشته باشیم بسیار نکته خوبی بود.

2) بدون رد درخواست

از این بابت خیالمان راحت بود که صرف نظر از هر مسیری که داشتیم، چه داخل شهر مشغول به گشت و گذار بودیم و چه برای صرف نهار به سمت کنگ بریم، بدون پرداخت هزینه ای بیشتر از آنچه که در داخل برنامه نشان داده شده بود، می توانیم از تاچ سی استفاده کنیم.

3) رانندگی مطمئن و انتخاب بهترین مسیر

با این که با خیابان های مشهد آشنایی نداشتیم، اما سرویسی که می گرفتیم کم ترافیک ترین مسیر را انتخاب می کرد و خیالمان از این بابت راحت بود که برای گرفتن هزینه اضافه، مسیر طولانی تر نمیشد!

4) پرداخت اعتباری به جای پول نقد

یکی از بهترین امکاناتی که داشت امکان پرداخت اعتباری هزینه بود که باعث شد نگران داشتن پول نقد نباشیم. تقریبا اکثر هزینه های ما در این سفر از طریق کارت بانکی پرداخت شد.

چرا این اطلاعات را با شما به اشتراک می گذارم؟

مشهد شهر زیارتی ای است و مطمئن هستم که افراد زیادی برای زیارت حرم به این شهر سفر می کنند و یکی از مواردی که برای ما زائران پیش می آید دادن هزینه های گزاف برای رفت و آمدمان است. اگر مثل من برای اولین بار است که به مشهد سفر می کنید و یا این که با خیابان ها، مسیر ها و هزینه های آن جا آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنم که حداقل یک بار از تاچ سی استفاده کنید.

شما هم می توانید از تجربیات شخصی خود در رابطه با تاچ سی، برای ما بنویسید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
144