تغییرات جدید و کاربردی اینستاگرام در راه است!

{title limit=50}

چندی پیش اینستاگرام خبری منتشر کرد و به کاربران خود وعده داد که می توانند از طریق اینستاگرام خریدهای اینترنتی انجام دهند و الان حدود یکسالی می باشد که این کمپانی پرطرفدار در حال تست این قابلیت می باشد.

وبسایت BigCommerce ساعاتی پیش از همکاری با اینستاگرام برای آغاز فروش کالا در پلتفرم این شبکه اجتماعی خبر داده است.با استفاده از این قابلیت فروشندگان می توانند کالاهای خود را معرفی کنند و در مقابل کاربران به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را جهت خرید جستجو کنند.بعد از انتخاب محصول، کاربر به صفحه اصلی خرید در وبسایت فروشنده هدایت می شود و به راحتی می تواند خرید خود را انجام دهد.

پلتفرم فروش اینستاگرام از زمان راه اندازی رسمی در اختیار تمام کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار می گیرد، تا بتوانند برند خود را از این طریق به مشتریان خود معرفی کنند.

با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد کاربران اینستا به حدود 800 میلیون می رسد میتواند تاثیر به سزایی در معرفی و فروش محصولات فروشندگان مختلف داشته باشد.اما نکته قابل توجه این می باشد که کمپانی اینستاگرام هیچ پورسانتی را از این راه دریافت نمی کند و بیشتر درامد خود را از طریق تبلیغات کسب خواهد کرد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
1337