نسخه Dimensity شیائومی 12S Pro از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

{title limit=50}

شیائومی قصد دارد ۴ جولای (۱۳ تیر) رویدادی در چین برگزار و در آن، سری شیائومی 12S شامل شیائومی 12S استاندارد و 12S پرو و 12S اولترا را رونمایی کند. شایعات حاکی از آن است مدل 12S پرو در دو نسخه با پردازنده‌ی اسنپدراگون و Dimensity عرضه خواهد شد. این شرکت تأیید کرده است که یک مدل از این دستگاه با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 معرفی خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد لی جون، بنیان‌گذار و مدیرعامل شیائومی، اطلاعات نسخه‌ی Dimensity این گوشی را به‌اشتراک گذاشته است. این شرکت برخی از قابلیت‌های 12S پرو را نیز تأیید کرده است. لی جون اسکرین‌شاتی به‌اشتراک گذاشته است که در آن‌ها به نام Dimensity 9000 Plus اشاره شده است؛ تراشه‌ای که ماه گذشته رسماً رونمایی شد.

انتظار می‌رود نسخه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 شیائومی 12S Pro با شناسه‌ی 2206122SC عرضه شود و نسخه‌ی Dimensity این دستگاه نیز احتمالاً با شناسه‌ی 2207122MC دردسترس قرار خواهد گرفت.

شیائومی 12S Pro

Gizmochina می‌نویسد هنوز تأییدیه‌ی رسمی دیگری درباره‌ی شیائومی 12S Pro وجود ندارد؛ اما لی جون در حساب ویبو خود اشاره کرده است که این دستگاه به تراشه‌ی Dimensity 9000 Plus مجهز خواهد شد. علاوه‌براین، امکان دارد نسخه‌ی Dimensity این گوشی مستقیماً در رویداد فردا معرفی شود. شیائومی در ویبو چند پست برای تأیید ویژگی‌های مهم شیائومی 12S Pro منتشر کرده است؛ ازجمله پنل ۶٫۷۳ اینچی AMOLED LTPO با وضوح 2K، نرخ نوسازی تطبیقی ۱ تا ۱۲۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۵۵۲ پیکسل‌براینچ و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت.

شیائومی 12S پرو از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی خواهد کرد و انتظار می‌رود شارژ کامل آن ۱۹ دقیقه طول بکشد. این دستگاه از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سه‌گانه‌ی این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX707 و دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۵ درجه و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
4011