تلویزیون هوشمند Y1S Pro وان‌ پلاس با صفحه‌نمایش 50 اینچی 4K به‌زودی معرفی می‌شود

{title limit=50}

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، وان‌پلاس تلویزیون Y1S Pro تحت سری Y را در آوریل با صفحه‌نمایش ۴۳ اینچی عرضه کرد و به‌زودی شاهد معرفی مدل ۵۰ اینچی در این سری خواهیم بود؛ چراکه صفحات تبلیغاتی OnePlus TV Series Y 50 Y1S Pro در وب‌سایت‌های هندی Amazon.in و OnePlus منتشر شده است.

مدل ۵۰ اینچی Y1S Pro ظاهراً شبیه نسخه ۴۳ اینچی خواهد بود و با صفحه‌نمایش 4K با عمق رنگ ۱۰ بیتی عرضه می‌شود. افزون‌براین، از فناوری MEMC و HDR10 و بلندگوهای ۲۴ واتی با پشتیبانی از Dolby Audio بهره خواهد برد.

قابلیت dolby audio‌ در Y1S Pro مدل ۵۰ اینچی

تلویزیون آینده وان‌پلاس می‌تواند با دیگر دستگاه‌های این شرکت ارتباط یکپارچه برقرار کند و همچنین با استفاده از قابلیت کنترل هوشمند صدا (Smart Volume Control) می‌توان صدای تلویزیون را با ساعت وان‌پلاس تنظیم کرد. جداازاین موارد، تلویزیون مذکور دارای قابلیت تشخیص خواب (Sleep Detection) خواهد بود.

تصاویر ارائه‌شده در وب‌سایت‌های وان‌پلاس هند و آمازون نشان می‌دهد که مدل ۵۰ اینچی Y1S Pro مانند مدل ۴۳ اینچی، ۸ گیگابایت رم خواهد داشت.

یکپارچگی تلویزیون Y1S Pro وان‌پلاس با دستگاه‌های دیگر

وان‌پلاس هنوز اعلام نکرده که Y1S Pro جدید در چه تاریخی رسماً رونمایی خواهد شد؛ اما پیش‌بینی می‌شود این تلویزیون هوشمند در کنار Nord 2T در هند عرضه شود که بنابر شایعات تاریخ معرفی آن، ۲۷ ژوئن (۶ تیر ۱۴۰۱) است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
190