تاریخ معرفی وان پلاس نورد احتمالا برای ۳۱ تیر تعیین شده است

{title limit=50}

وان‌پلاس قصد دارد بیست‌و‌یکم ژوئیه ۲۰۲۰ (سی‌و‌یکم تیر ۱۳۹۹) با اتکا بر فناوری واقعیت افزوده مراسمی آنلاین برگزار و در آن از گوشی هوشمند وان‌پلاس نورد (OnePlus Nord) به‌صورت رسمی پرده‌برداری کند. این خبر هنوز به‌صورت رسمی ازسوی وان‌پلاس اعلام نشده و منبع اصلی آن به فاش‌شدن دعوت‌نامه‌ی این رویداد برمی‌گردد. آن‌طور که کاربران می‌گویند، دعوت‌نامه‌ی رویداد وان‌پلاس توسط شعبه‌ی هند وب‌سایت آمازون فاش شده است. این دعوت‌نامه را می‌توانید در عکس اصلی مقاله ببینید.

وان‌پلاس با انتشار پستی در صفحه‌ی رسمی اینستاگرام گوشی نورد، ظاهر جعبه‌ی گوشی را مشخص کرده است. در تصویر منتشرشده شاهد جعبه‌ای سیاه‌رنگ هستیم که رنگ فیروزه‌ای هم روی آن دیده می‌شود. نکته‌ی جالب این است که وان‌پلاس به میزان مقاومت جعبه‌ی گوشی هم اشاره کرده و تصویری را در دسترس قرار داده که در آن دو نفر با پا روی جعبه‌ی گوشی ایستاده‌اند. 

جعبه وان پلاس نورد / دو نفر با پا روی جعبه OnePlus Nord در فضای باز

آن‌طور که گزارش‌های اخیر می‌گویند، وان‌پلاس نورد قرار است صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچ سوپر AMOLED با نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۹۰ هرتز داشته باشد و از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G کوالکام بهره بگیرد. در وان‌پلاس نورد شاهد مجموعه‌دوربین چهارگانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهیم بود.

پنل جلویی وان‌پلاس نورد از دوربین سلفی دوگانه با حسگرهای ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد؛ حسگر ۸ مگاپیکسلی در پشت لنزی فوق عریض جای خواهد گرفت. بر اساس اعلام رسمی، قیمت گوشی وان پلاس نورد زیر ۵۰۰ دلار خواهد بود. در کنار این‌ها گفته می‌شود وان‌پلاس نورد از فناوری شارژ سریع ۳۰ وات استفاده می‌کند. نورد در ابتدا روانه‌ی اروپا و هند خواهد شد.

وان‌پلاس با ساخت گوشی‌هایی که سخت‌افزار توانمند و طراحی به‌روز را با قیمت پایین‌تر از رقبا ارائه می‌دادند، بر سر زبان‌ها افتاد. این شرکت گوشی‌هایی می‌ساخت که لقب «قاتل پرچمداران» برازنده‌ی آن‌ها بودند. با این‌حال گوشی‌های جدید به‌خصوص خانواده‌ی وان‌پلاس ۸ قیمت بالایی دارند. وان‌پلاس ازطریق خانواده‌ی نورد، آن‌دسته از کاربران را هدف قرار می‌دهد که به‌دنبال گوشی هوشمند جدید با قیمت مناسب می‌گردند. البته شکی نداریم وان‌پلاس نورد درصورت ورود به بازار ایران قیمت بالایی خواهد داشت و هرکسی نخواهد توانست آن را تهیه کند. با همه‌ی این‌ها تلاش وان‌پلاس برای ساخت گوشی ارزان‌تر نسبت‌به محصولات قبلی، قابل‌احترام است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
4070