ویوو T1x 4G با تراشه اسنپدراگون 680 و ‌T1 5G با تراشه اسنپدراگون 778G معرفی شدند

{title limit=50}

ویوو اکتبر گذشته Vivo T1x 5G را رونمایی کرد؛ دستگاهی که از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۰۰ بهره می‌برد و اکنون این شرکت نسخه‌ی 4G این گوشی هوشمند را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی کرده است.

به‌گزارش GSMArena، ویوو T1x 4G در دو مدل با ۴ و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. همچنین، از درگاه کارت microSD پشتیبانی می‌کند و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را به‌همراه رابط کاربری Funtouch OS 12 اجرا می‌کند.

ویوو T1x 4G

vivo T1x 4G به نمایشگر ۶٫۵۸ اینچی LCD با وضوح FullHD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این دستگاه در بریدگی قطره‌ای بالای صفحه‌نمایش تعبیه شده است. پنل پشتی این گوشی از روکش مات بهره می‌برد و جای اثرانگشت کمتر روی آن باقی خواهد ماند. سیستم دوربین سه‌گانه‌ی این دستگاه نیز شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو است.

ویوو T1x 4G از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۸۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت و درگاه USB C و پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۸ وات اشاره کرد.

ضخامت vivo T1x 4G برابر با ۸ میلی‌متر و وزنش ۱۸۲ گرم است و در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود. مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این دستگاه ۱۶۰ دلار و مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن ۲۰۵ دلار قیمت دارد. درحال‌حاضر، این دو مدل ازطریق وب‌سایت رسمی ویوو برای کاربران مالزی دردسترس قرار گرفته است.

ویوو T1 5G

ویوو درکنار Vivo T1x 4G، گوشی هوشمند T1 5G را نیز رونمایی کرده است. این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون 778G بهره می‌برد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را با رابط کاربری Funtouch OS 12 اجرا می‌کند. ناگفته نماند این دستگاه فقط در یک مدل (۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی) عرضه می‌شود.

T1 5G از نمایشگر ۶٫۴۴ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح Full HD پلاس و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت برخوردار است و از HDR10 پلاس نیز پشتیبانی می‌کند. در پنل جلویی، Vivo T1 5G به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل پشتی، به دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز شده است. از دیگر قابلیت‌های T1 5G می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، درگاه USB C، پشتیبانی از صدای Hi-Res و باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۶ وات اشاره کرد.

گوشی هوشمند T1 5G ویوو در رنگ مشکی و فیروزه‌ای و با قیمت ۳۰۰ دلار در مالزی عرضه می‌شود و ازطریق وب‌سایت رسمی ویوو، با تخفیف محدود ۱۲ دلاری دردسترس خریداران این کشور قرار گرفته است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
20