گوشی تاشو هواوی Mate XS 2 هشتم اردیبهشت رسماً معرفی خواهد شد

{title limit=50}

هواوی میت ایکس (Mate X) به‌عنوان اولین گوشی تاشو رقیب گلکسی زد فولد سامسونگ روانه‌ی بازار شد؛ البته Mate X از طراحی متفاوتی نسبت به گوشی تاشو غول فناوری کره‌ی جنوبی بهره برد و درواقع نمایشگر منعطف آن روی سطح بیرونی قرار داشت. پس از آن شاهد معرفی Mate XS بودیم که درواقع نسخه‌ی ارتقایافته‌ی Mate X بود. این برند چینی سپس با معرفی Mate X2 در سال گذشته، از سبک طراحی شبیه سامسونگ، یعنی نمایشگر تاشو داخلی بهره گرفت.

اکنون هواوی در ویبو اعلام کرده است که طی رویدادی در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)، مدل جدید گوشی تاشو خود موسوم به Mate XS 2 را معرفی خواهد کرد. این شرکت به‌طور رسمی تأیید نکرده است که آیا Mate XS 2 از طراحی تاشو شبیه Mate X و میت XS بهره خواهد برد یا این‌که مثل Mate X2 به نمایشگر تاشو داخلی مجهز خواهد شد. بااین‌حال، نام و تصویر تیزر نشان می‌دهد که احتمالاً با دستگاهی که نمایشگر تاشو آن از نوع بیرونی است مواجه خواهیم بود.

دعوت نامه معرفی گوشی تاشو mate xs 2

از سال ۲۰۲۰ به‌بعد همه‌ی گوشی‌های تاشوی شرکت‌هایی مثل سامسونگ، آنر، اوپو و ویوو از طراحی تاشو روبه‌ داخل بهره می‌برند و اگر Mate XS 2 هواوی ادامه دهنده‌ی روند Mate X باشد، پس از دوسال این اولین محصولی است که با طراحی تاشو رو‌به بیرون معرفی خواهد شد. استفاده از سبک طراحی تاشو روبه داخل به محافظت بیشتر از نمایشگر منعطف این نوع گوشی‌ها کمک می‌کند و به‌همین دلیل این نوع طراحی بیشتر موردتوجه شرکت‌ها قرار گرفته است.

به‌هرحال در چندسال گذشته شاهد پیشرفت‌هایی مثل محافظ شیشه‌ای بسیار نازک (UTG) و تولید نمایشگرهای تاشو بادوام‌تر بوده‌ایم. اکنون باید دید هواوی چه نوآوری‌هایی برای نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود ارائه خواهد داد. با توجه به این موضوع که گوشی‌های تاشو برندهای چینی فقط در داخل این کشور به‌فروش می‌رسند، انتظار نداریم Mate XS 2 نیز در بازارهای خارج از چین دردسترس قرار گیرد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
257