اولین تصاویر رندر رسمی پیکسل واچ گوگل به بیرون درز پیدا کرد

{title limit=50}

تا‌‌به‌حال شایعات متعددی درباره‌ی ساعت هوشمند پیکسل از گوگل منتشر شده است و جان پروسر، یوتیوبر معروف، نیز قبلاً رندرهایی از طراحی کلی این ساعت هوشمند به‌اشتراک گذاشته بود؛ ساعت هوشمندی که گوگل آن را پیکسل واچ می‌نامد.

به‌نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد سرانجام در رویداد Google I/O بیست‌ویکم اردیبهشت این محصول را با همان نام پیکسل واچ رونمایی کند و حالا به‌گزارش Xda-Developers، اولین تصاویر رندر رسمی این محصول به بیرون درز پیدا کرده است که جزئیات بیشتری از پیکسل واچ دراختیار می‌گذارد.

رندرهای رسمی نشان می‌دهند که پیکسل واچ گوگل در سمت راست بدنه دکمه‌‌ای چرخان (کراون)‌ دارد و نمایشگر آن در قسمت لبه‌ها خمیده است. روی صفحه‌ی این ساعت، آرم Fitbit دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که به قابلیت ردیابی ضربان قلب مجهز است.

pixel-watch-2

با اینکه گوگل از سال ۲۰۱۴ برای توسعه‌ی پلتفرم نرم‌افزاری Wear OS تلاش می‌کند، این شرکت تا‌به‌حال ساعت هوشمندی با برند خود عرضه نکرده است. حالا با‌‌توجه‌‌به شایعات منتشرشده درباره‌ی پیکسل واچ گوگل، به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد در سال جاری، ساعت هوشمندی با برند پیکسل (یا برند گوگل) معرفی کند. اطلاعات استخراج‌شده از شبیه‌ساز Wear OS 3.0 نشان می‌دهند که ساعت هوشمند گوگل احتمالاً با قابلیت Google Assistant و تراشه‌‌ی اگزینوس عرضه می‌شود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
30