ویدئوی فاش‌شده از پهپاد DJI مینی ۳ پرو طراحی جدید و سایر مشخصات این محصول را نشان می‌دهد

{title limit=50}

اطلاعاتی درمورد سری بعدی پهپادهای کامپکت بعدی DJI فاش شده و به‌نظر می‌رسد این شرکت درحال آماده شدن برای معرفی جایگزین سری مینی ۲ است. این‌ بار یک ویدئو از پهپاد مینی ۳ پرو DJI منتشر شده که شایعات قبلی درمورد این محصول را تأیید می‌کند.

به گزارش NoteBookCheck، شرکت DJI کم‌وبیش درمورد پهپادهای سری مینی ۳ که جایگزین سری مینی ۲ خواهند بود، سکوت کرده است. براساس گزارش‌های قبل ظاهراً این شرکت در ماه جاری از نسل جدید پهپادهای سری مینی خود رونمایی خواهد کرد و حالا ویدئویی از این محصول دردسترس قرار گرفته است. این ویدئو با تصاویری که قبلاً از پهپاد مینی ۳ پرو منتشر شده بود، مطابقت دارد.


در تصاویر مربوط به پهپاد مینی ۳ پرو DJI، این محصول از شاسی بازطراحی شده بهره می‌برد. اگرچه باتری این پهپاد نسبت به مینی ۲ بزرگ‌تر است اما وزن آن همچنان ۲۴۹ باقی مانده است. برای مقایسه باید اشاره کنیم باتری مینی ۳ پرو ۲۴۵۳ میلی‌آمپرساعت خواهد بود و این در حالی است که مینی ۲ از باتری ۲۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. علاوه‌براین، پهپاد مینی ۳ پرو از حسگرهای جدید برای جلوگیری از برخورد با موانع مجهز شده که در کنار دوربین آن تعبیه شده‌اند.

ظاهراً مینی ۳ پرو از لرزش‌گیر سه‌محوره و دوربینی با مگاپیکسل بالا بهره خواهد برد و گفته شده گشودگی دیافراگم دوربین آن f/1.7 و فاصله‌ی کانونی آن معادل ۲۴ میلی‌متر خواهد بود. متأسفانه درحال‌حاضر مشخص نیست که این پهپاد با چه قیمتی عرضه خواهد شد. علاوه‌براین شایعاتی درمورد احتمال معرفی مینی ۳ استاندارد در کنار مینی ۳ پرو منتشر شده است اما فعلاً جزئیاتی درمورد این مدل دردسترس نیست.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
195