رندرهایی از رقیب اندرویدی سونی برای آیفون SE فاش شد

{title limit=50}

اگر آیفون SE ۲۰۲۲ اپل که به‌تازگی رونمایی شده، شما را به فکر یک گوشی جمع‌وجور اندرویدی انداخته، جالب است بدانید سونی احتمالاً درحال ساخت گوشی اندرویدی کوچکی به‌ نام اکسپریا Ace 3 است.

به گزارش فون‌آرنا، رندرهای اکسپریا Ace 3 سونی توسط افشاگر معروف Onleaks منتشر شده است. این دستگاه احتمالاً جایگزین اکسپریا Ace 2 خواهد بود؛ محصولی که در سال ۲۰۲۱ و در بازار ژاپن عرضه شد. نسل جدید این گوشی نیز همچنان از طراحی بدنه‌ی جلویی مشابه با Ace 2 بهره خواهد برد.

سونی اکسپریا Ace 3 رندر

رندرهای منتشرشده از Ace 3 سونی، نشان می‌دهد که دوربین سلفی این دستگاه در بریدگی قطره‌ای‌شکل تعبیه خواهد شد و اطراف نمایشگر نیز شاهد حاشیه‌های نسبتاً زیادی هستیم. آیفون SE 3 همچنان با طراحی قدیمی معرفی شد و حاشیه‌های درخورتوجهی در اطراف نمایشگر آن وجود دارد اما حاشیه‌ی پایینی بزرگ این محصول میزبان حسگر تاچ‌ آی‌دی است. حال باید دید دلیل سونی برای حاشیه‌ی بزرگ پایین نمایشگر اکسپریا Ace 3 چیست، زیرا به‌ نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت این دستگاه در لبه‌ی سمت راست قرار گرفته است.

ظاهراً اکسپریا Ace 3 ابعادی مشابه نسل قبلی خود دارد. برای مقایسه باید اشاره کنیم ابعاد Ace 3 سونی معادل ۱۳۹٫۷ در ۹٫۱ در ۶۸٫۶ میلی‌متر اعلام شده و این در حالی است که ابعاد Ace 2 معادل ۱۴۰ در ۸٫۹ در ۶۹ میلی‌متر است. اکسپریا Ace 3 همچنین از نمایشگر ۵٫۵ اینچی بهره خواهد برد و بخش پشتی آن نیز فقط میزبان دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و به‌ نظر می‌رسد این‌ بار خبری از دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص عمق نیست.

سونی اکسپریا Ace 3 رندر

تاکنون هیچ جزئیاتی درمورد قیمت و تاریخ عرضه‌ی اکسپریا Ace 3 دردسترس قرار نگرفته است؛ اما منتشر کننده‌ی این رندرها اعلام کرده که دستگاه در ماه ژوئن و با قیمت پایه‌ی ۳۲۷ دلار روانه‌ی بازارها خواهد شد. این یعنی قیمت Ace 3 نسبت به نسل قبلی این محصول بیشتر خواهد بود. برای مقایسه باید اشاره کنیم اکسپریا Ace 2 با قیمت ۱۹۰ دلار معرفی شد.

گفته می‌شود اکسپریا Ace 3 سونی مثل نسل فعلی این محصول از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. علاوه‌براین پیش‌بینی شده این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد اما ازآنجاکه این دستگاه، محصولی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود، احتمال استفاده از این تراشه در آن بسیار کم است.

اکسپریا Ace 3 به‌ احتمال زیاد با یک پردازنده‌ی میان‌رده عرضه خواهد شد. سونی در Ace 2 از تراشه‌ی Helio P35 مدیاتک بهره گرفت. حال باید دید آیا Ace 3 غیر از ژاپن در سایر بازارهای جهان عرضه خواهد شد یا خیر.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
131