آیپد ایر ۲۰۲۲ احتمالا با طراحی شبیه آیپد ایر ۴ و تراشه‌ A15 بایونیک عرضه خواهد شد

{title limit=50}

با نزدیک شدن به رویداد آینده‌ اپل موسوم به Peek Performance، رندرهای مفهومی و غیررسمی آیپد ایر با پردازنده‌ A15 بایونیک دردسترس قرار گرفته است. این رندرها نشان می‌دهد آیپد ایر بعدی ازنظر ظاهری تفاوت زیادی با نسل قبلی خود نخواهد داشت و ظاهراً تمرکز اپل روی بهبود عملکرد این دستگاه بوده است.

رندر غیررسمی آیپد ایر ۵

به گزارش نوت‌بوک‌چک، انتظار می‌رود اپل در رویداد Peek Performance که در تاریخ هشتم مارس (۱۷ اسفند ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد، از نسل پنجم آیپد ایر رونمایی کند. اکنون رندرهایی از طرح مفهومی این دستگاه توسط Volodymyr منتشر شده است که نشان‌دهنده شباهت ظاهری این محصول با آیپد ایر ۲۰۲۰ است. این تبلت مثل همیشه زیبا به‌نظر می‌رسد ظاهراً اپل بیشتر روی تغییرات داخلی آن تمرکز کرده است.

تفاوت اصلی نسل پنجم آیپد ایر با آیپد ایر ۴ احتمالاً در پردازنده‌ این محصول خواهد بود. گفته شده آیپد ایر ۵ از تراشه‌ A15 بایونیک بهره خواهد برد. مارک گورمن از بلومبرگ نیز پیش از این اعلام کرده بود که نسل بعدی آیپد ایر به تراشه‌ A15 مجهز خواهد شد. اگر این شایعه واقعیت داشته باشد، آیپد ایر بعدی اپل از نظر عملکرد پردازشی، ارتقاء درخورتوجهی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت.

رندر غیررسمی آیپد ایر ۵

جای تعجب نیست اگر اپل، نسل بعدی آیپد ایر را با پشتیبانی از شبکه‌ 5G روانه‌ بازار کند. علاوه‌براین انتظار می‌رود این تبلت به دوربین جلویی هفت مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شود. اپل احتمالاً دوربین این دستگاه را نیز بهبود داده است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد این دستگاه از نمایشگری شبیه به صفحه‌نمایش آیپد ایر ۴ بهره ببرد؛ بنابراین نمایشگر نسل پنجم آیپد ایر نیز از نوع IPS LCD خواهد بود. این درحالی است که قبلا شایعه شده بود اپل نسل بعدی آيپد ایر را با نمایشگر اولد عرضه خواهد کرد که مدتی بعد این شایعه نیز رد شد.

رندر غیررسمی آیپد ایر ۵

در طرح مفهومی منتشر شده از آیپد ایر نسل پنج، قیمت این محصول نیز درج شده است. بدین ترتیب انتظار می‌رود مدل پایه‌ این تبلت با قیمت ۵۹۹ دلار روانه‌ بازار شود. اگر این اطلاعات واقعیت داشته باشد، نسل بعدی آیپد ایر با قیمتی مشابه آیپد ایر ۴ دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
22