مدل محدود و فانتزی گلکسی اس ۲۲ اولترا با همکاری مرسدس و مارک‌و‌لونا عرضه خواهد شد

{title limit=50}

هفته‌ی گذشته، سامسونگ سرانجام پرچم‌داران سری گلکسی اس ۲۲ را رسماً رونمایی کرد. سامسونگ غیر از مدل معمولی گلکسی اس ۲۲ اولترا، نسخه‌ی ویژه‌ای از این گوشی پرچم‌دار را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

سم‌موبایل به‌نقل از منبعی آگاه گزارش داده است که سامسونگ با مشارکت مرسدس و مارک‌ولونا، در حال کار روی چند نسخه‌ی محدود گلکسی اس ۲۲ اولترا است. مارک‌ولونا برندی ممتاز در حوزه‌ی مُد و لوازم‌جانبی است که بین گلف‌بازان شهرت زیادی دارد. نسخه‌ی مارک‌ولونا گلکسی اس ۲۲ اولترا از نشانگر توپ، کیف، جاکلیدی، بند و قاب مخصوص این برند بهره می‌برد و گوشی و لوازم‌جانبی آن در جعبه‌ای بزرگ و زردرنگ چیده شده‌اند.

نسخه مارک و لونا گلکسی اس ۲۲ اولترا

نسخه‌ی مرسدس EQ گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز در جعبه‌ی صنعتی چمدانی به‌ رنگ بنفش عرضه خواهد شد. سامسونگ این مدل را با یک جعبه‌ی کارت، یک جاکلیدی، یک بند کیف و یک وزنه‌ی کاغذی عرضه خواهد کرد. غیر از جاکلیدی که رنگ آن نقره‌ای است، سایر لوازم‌جانبی این نسخه در رنگ بنفش عرضه خواهند شد. نشان مرسدس نیز روی همه‌ی لوازم‌جانبی این نسخه‌ی محدود درج شده است.

نسخه مرسدس و لونا گلکسی اس ۲۲ اولترا

اگرچه این دو نسخه‌ی ویژه از گلکسی اس ۲۲ اولترا، فوق‌العاده زیبا به‌نظر می‌رسند، سامسونگ اطلاعاتی از تاریخ عرضه‌ی آن‌ها ارائه نداده است. این دو مدل از گلکسی اس ۲۲ اولترا در تعداد بسیار محدود تولید خواهد شد و احتمالاً خرده‌فروشان یا شرکای تجاری خاص شرکت کره‌ای آن را دردسترس خریداران قرار خواهند داد.







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
196