ساعت هوشمند Watch S1 شیائومی در آمازون آلمان با قیمت کمتر از ۲۰۰ یورو

{title limit=50}

به‌ گزارش notebookcheck، چند روز گذشته حساب کاربری TechInsiderBlog@ در توییتر اعلام کرد که که شیائومی به‌زودی ساعت هوشمند Watch S1 را در اروپا عرضه خواهد کرد. این ساعت هوشمند سال ۲۰۲۱ در چین عرضه شد و با توجه به‌ اینکه مشخصات ساعت S1 از قبل مشخص است، TechInsiderBlog ادعا می‌کند که اطلاعات قیمت ساعت هوشمند را برای عرضه اروپایی د‌ر ‌اختیار دارد.

به گفته‌ی TechInsiderBlog قیمت ساعت S1 از حدود ۲۰۰ یورو شروع می‌شود. باوجوداین، قیمت مذکور فقط به مدل «Active» که دارای بند سیلیکونی مشکی است، اختصاص دارد. در مقایسه، TechInsiderBlog اعلام کرد که قیمت ساعت S1 با شاسی نقره‌ی و بند چرمی آبی احتمالاً تا ۲۵۰ یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

واچ S1 شیائومی در وب‌سایت آمازون آلمان

درهرحال، همان‌طور که در تصویر می‌بینید، وب‌سایت آمازون آلمان قیمت مدل دومی را با قیمت ۱۹۵٫۰۸ یورو فهرست کرده است. اکنون به‌دلایلی، خرده‌فروش قیمت را حذف کرده؛ اما صفحه‌ی محصول همچنان فعال است. هنوز زمان معرفی ساعت هوشمند S1 شیائومی در اروپا و سایر بازارها به‌جز چین مشخص نیست.

در بخش مشخصات، Watch S1 به صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی AMOLED، باتری ۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی و تا فشار ۵ اتمسفر در‌ برابر آب مقاوم مجهز است. این ساعت شیائومی از ماژول GPS نیز به‌همراه بیش از ۱۱۰ حالت تمرین و واچ‌فیس‌های مختلف بهره می‌برد. Watch S1 از پرداخت‌های موبایلی بر‌ پایه‌ی NFC نیز پشتیبانی می‌کند؛ اما هیچ تضمینی وجود ندارد که شیائومی این ویژگی را خارج از چین فعال کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
95