تماشا کنید: نخستین ویدئو از سری گوشی S22 در دنیای واقعی

{title limit=50}

رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ فردا چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران برگزار می‌شود و غول کره‌ای بهترین سری از گوشی‌های پرچم‌دارش، یعنی سری گلکسی S22 را برای سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد. تقریباً می‌توان گفت که تمام مشخصات این سری فاش شده است؛ اما اکنون ویدئو و تصویری از گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ اولترا به‌صورت کاملاً واضح نمایی از این گوشی‌ها را نشان می‌دهد. در ادامه به خلاصه‌ای از مشخصات سری مذکور می‌پردازیم.

ابتدا می‌توانید ویدئو منتشرشده را تماشا کنید:



به‌طور خلاصه، گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس طراحی سال گذشته را با بهبودی بیشتر خواهند داشت و سامسونگ بر ارتقای سخت‌افزار دوربین تمرکز کرده است. گلکسی اس ۲۲ اولترا اساساً همان سخت‌افزار دوربین سال گذشته را حفظ خواهد کرد؛ اما تقریباً در بخش طراحی از سری نوت متوقف‌شده الهام گرفته شده است. درحالی‌که تاکنون جزئیات مختلفی افشا شده؛ اما هنوز هم این احتمال وجود دارد که چند مورد اشتباه باشد.

گلکسی اس ۲۲ اولترا مستطیل‌شکل خواهد بود و سامسونگ برای حذف برآمدگی بزرگ دوربین، قسمت پشتی آن را صاف کرده و فقط لنزهای دوربین بیرون آمده‌اند. گفته می‌شود که دوربین‌ها از همان حسگرهای سال گذشته، به‌علاوه یک حسگر جدید Super Clear Glass استفاده خواهند کرد؛ البته ناگفته نماند که در مجموع پردازش تصویر بهبود‌ یافته است. این گوشی سامسونگ کمی عریض‌تر خواهد بود و فضای اختصاصی برای نگه‌داری S Pen داخل گوشی تعبیه شده که بدین ترتیب اس ۲۲ اولترا را به جانشین گلکسی نوت تبدیل می‌کند.

تصاویر واضح گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ اولترا

گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس در بیشتر موارد شبیه به‌هم هستند و در برخی بخش‌ها با هم تفاوت دارند. مدل معمولی از صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچ و مدل پلاس از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچ بهره خواهد برد. بدین ترتیب مدل معمولی کمی جمع‌وجورتر و باتری آن کمی کوچک‌تر با حداکثر توان شارژ ۲۵ وات خواهد بود، درحالی‌که مدل پلاس و اولترا باتری قوی‌تر با توان شارژ حداکثر ۴۵ وات خواهند داشت.

گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس در پنل پشت دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسل با زوم ۳۰ برابر خواهند بود. از طرفی دیگر، گلکسی اس ۲۱ اولترا به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسل، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسل با زوم ۱۰۰ برابر مجهز خواهد شد. در پنل جلو، گلکسی اس ۲۲ اولترا دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی و گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را میزبانی خواهند کرد.

تصویری واضح از پنل پشت گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ اولترا

سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ از تراشه ۴ نانومتری اگزینوس ۲۲۰۰ به‌همراه پردازنده گرافیکی Xclipse این‌ شرکت مبتنی‌بر معماری RDNA 2 شرکت AMD و در برخی بازار‌ها از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک کوالکام قدرت خواهد گرفت.

پیش از معرفی رسمی، جزئیات قیمت سری گلکسی S22 در ایالات متحده فاش شد. به گفته‌ی افشاگر قابل‌اعتماد، جان پراسر، سامسونگ گلکسی اس ۲۲ را با قیمت ۷۹۹ دلار، گلکسی اس ۲۲ پلاس را با قیمت ۹۹۹ دلار و گلکسی اس ۲۲ اولترا را با قیمت ۱۱۹۹ دلار در آمریکا عرضه خواهد کرد. شایعاتی درباره‌ی تأخیر تاریخ عرضه وجود دارد و گفته می‌شود که تنها گلکسی اس ۲۲ اولترا در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند ۱۴۰۰) عرضه می‌شود و اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس از ۱۱ مارس (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) در‌ دسترس خواهند بود. در نهایت همه‌‌چیز فردا در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ مشخص خواهد شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
154