موتو G51 5G با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز و تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس در هند معرفی شد

{title limit=50}

به‌نقل از گیزموچاینا، موتورولا به‌تازگی گوشی موتو G51 را در هند معرفی کرده است. این گوشی هوشمند جدید ماه گذشته برای اولین بار در چین رونمایی شد و سرانجام روانه‌ی بازار هند شده است.

مشخصات و ویژگی‌ها

موتو G51 5G به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس کوالکام مجهز شده که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه است و برای افزایش فضا می‌توان از کارت microSD استفاده کرد. گوشی جدید موتورولا به‌صورت پیش‌فرض توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود و همچنین با کسب گواهینامه IP52 دارای بدنه‌ای مقاوم در برابر آب است.


رنگ آبی موتو G51


موتو G51 صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی LCD با وضوح FHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز دارد. این صفحه‌نمایش دارای نسبت تصویر ۲۰:۹ است که درنهایت نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۸۳٫۸۱ درصدی را ارائه می‌دهد.

این گوشی موتورولا در پنل جلو دارای دوربین سلفی با وضوح ۸ مگاپیکسل درون حفره است و در پنل پشت دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل و حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. در قسمت پشتی حسگر اثر انگشت نیز وجود دارد.

انرژی موتو G51 5G توسط باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از سیستم صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos)، پشتیبانی از WiFi 5، بلوتوث ۵٫۲، شبکه‌ی ارتباطی 5G، جی‌پی‌اس، پورت USB Type C و جک ۳٫۵ میلی متری هدفون اشاره کرد.


رنگ نقره‌ای موتو G51


قیمت و دسترسی

موتو G51 5G با قیمت ۱۴۹۹۹ روپیه (تقریبا ۲۰۰ دلار ) برای نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگبایت حافظه ذخیره‌سازی در هند عرضه شده است. ناگفته نماند این قیمت شامل تخفیف ۳۰۰۰ روپیه (تقریبا ۴۰ دلار) است. گوشی هوشمند جدید موتورولا از تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر ۱۴۰۰) در دو رنگ نقره‌ای روشن و آبی نیلی در دسترس خواهد بود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
87