شیائومی در سکوت خبری از گوشی Xiaomi 11 Youth در چین رونمایی کرد

{title limit=50}

شیائومی امروز در سکوت از گوشی هوشمند Xiaomi 11 Youth در چین رونمایی کرد. در اوایل سال جاری، این شرکت از شیائومی می ۱۱ لایت 5G با تراشه اسنپدراگون 780G و می ۱۱ لایت 4G با تراشه اسنپدراگون 732G رونمایی کرد. نخستین گوشی منحصرا در چین در دسترس بود. اواخر امسال، شیائومی از شیائومی ۱۱ لایت NE 5G با پردازنده اسنپدراگون 778G در بازارهایی مانند هند و اروپا رونمایی کرد. درحال‌حاضر همین دستگاه با نام تجاری Xiaomi 11 Vitality Edition در بازار داخلی معرفی شده است.

مشخصات و ویژگی‌های Xiaomi 11 Youth (Vitality Edition)

به گزارش گیزموچاینا، گوشی مذکور دارای ابعادی برابر ۱۶۰٫۵۳ در ۷۵٫۲ در ۶٫۸۱ میلی‌متر و وزن ۱۵۷ گرم است. این دستگاه صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی امولدی دارد که وضوح Full HD+، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز، طیف رنگی DCI-P3، روشنایی ۸۰۰ نیت و تراکم پیکسلی ۴۰۲ppi را ارائه می‌دهد. همچنین حفره‌ای در نمایشگر قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی است. مواردی مانند دالبی ویژن، HDR10+، رنگ‌های ۱۰ بیتی و محافظ گوریلا گلس ۵ نیز از ویژگی‌های دیگر گوشی هوشمند شیائومی هستند. درضمن این دستگاه در کناره‌های خود حسگر اثر انگشت دارد.

Xiaomi 11 Youth دارای تراشه اسنپدراگون 778G و ۸ گیگابایت رم LPDDR4x است. این دستگاه با حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و روی آن به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۱ نصب شده است. همچنین رابط کاربری آن MIUI 12.5 است.

در جلوی آن دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است. پنل پشتی نیز دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید با سنسور ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو با سنسور ۵ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۳ سانتی‌متر است. این دوربین قادر به فیلم‌برداری اسلوموشن ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 4K و ۱۲۰ فریم در ثانیه با کیفیت 1080p است.

باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین ویژگی‌های دیگری مانند دو سیم‌کارت، 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲، جی پی اس، NFC، بلستر IR، اسکنر اثر انگشت کناری و پورت USB-C را ارائه می‌دهد، اما مانند اکثر گوشی‌های امروزی، شیائومی جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا را حذف کرده است.

قیمت و دسترسی Xiaomi 11 Youth (Vitality Edition)

جدیدترین میان‌رده شیائومی در نسخه‌های ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ‌داخلی عرضه می‌شود. قیمت آن‌ها به ترتیب ۳۱۵ و ۳۶۲ دلار است. این دستگاه در رنگ‌هایی مانند سفید، آبی، هلویی و مشکی با بازار می‌آید. اولین فروش این گوشی هوشمند قرار است ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) در چین آغاز شود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
93