شیائومی ماه آینده گوشی هوشمندی با توانایی شارژ ۱۲۰ واتی در هند عرضه می‌کند

{title limit=50}

ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی، امروز ردمی نوت ۱۱ تی 5G را در هند معرفی کرد. این گوشی هوشمند نسخه‌ی تغییر‌نام‌یافته‌ی ردمی نوت ۱۱ است که ماه گذشته در چین عرضه شده بود. سری نوت ۱۱ شامل نوت ۱۱ پرو و نوت ۱۱ پرو پلاس نیز می‌شود. مدل سوم این خانواده سریع‌ترین شارژر را میان اعضای دیگر دارد؛ زیرا تا ۱۲۰ وات را پشتیبانی می‌کند. هنوز خبری درباره‌ی عرضه‌ی نوت ۱۱ پرو پلاس در هند منتشر نشده است؛ اما گزارش جدیدی ادعا می‌کند این گوشی هوشمند ممکن است قبل از ژانویه به این کشور آسیایی برسد.

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، انتظار می‌رود مانند نسخه‌ی معمولی نوت ۱۱، مدل پرو نیز با نام متفاوتی عرضه شود. احتمالا نام این دستگاه به Redmi Note 11i HyperCharge تغییر خواهد کرد؛ البته شایعات پیشین ادعا می‌کردند که نام گوشی‌ هوشمند مذکور Xiaomi Mi 11i HyperCharge است.

افزون‌براین، گفته می‌شود نوت ۱۱ پرو در هند با نام شیائومی می ۱۱ آی (Xiaomi Mi 11i) عرضه می‌شود. همچنین، شایعاتی مبنی‌بر عرضه‌ی شیائومی می ۱۱ تی پرو با توانایی پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی در هند شنیده‌ایم؛ اما هنوز مشخص نیست که شیائومی کدام گوشی هوشمند را ماه آینده به بازار هند خواهد آورد: می ۱۱ تی پرو یا ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس یا هر دو!

اخیرا باتری شیائومی ۱۱ تی پرو با شماره‌مدل BM58 در پایگاه داده گواهی BIS مشاهده شده است. هر گوشی هوشمندی که ماه دسامبر وارد هند شود، با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی، نه‌تنها سریع‌ترین شارژر را در آن کشور خواهد داشت؛ بلکه اولین گوشی با سرعت شارژ بیشتر از ۱۰۰ وات خواهد بود. البته این موضوع تا زمانی صادق است که شرکت دیگری تصمیم نگیرد با ارائه‌ی محصولی جدید از شیائومی پیشی‌ بگیرد.

Realme GT 2 Pro یکی از گوشی‌هایی است که شاید بتواند در بحث سرعت شارژ از شیائومی جلو بزند؛ زیرا گفته می‌شود این دستگاه از شارژ ۱۲۵ واتی UltraDart برخوردار است. از‌آنجاکه ریلمی برند جوانی است، اغلب اوقات قصد دارد اولین شرکتی باشد که فناوری جدیدی را وارد بازار می‌کند.







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
303