وان پلاس ۹ آر تی احتمالا ۲۳ مهر معرفی خواهد شد

{title limit=50}

چندی پیش گزارشی منتشر شد که مدل دیگری از سری وان‌پلاس ۹ در دست توسعه قرار دارد. سپس گفته شد محصول مورد نظر با نام وان‌پلاس ۹ آر تی (OnePlus 9 RT) معرفی و روانه‌ی بازار خواهد شد. در آن زمان تنها گفته شد این گوشی هوشمند سری وان‌پلاس ۹ در روزی نامشخص از ماه اکتبر (مهر) رونمایی خواهد شد؛ اما GSMArena زمان احتمالی معرفی این محصول وان‌پلاس را در با جزئیات بیشتری در اختیارمان قرار داده است که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

افشاگری با نام کاربری OnLeaks در حساب توییتر خود اعلام کرده است که وان‌پلاس ۹ آر تی در ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) برای علاقه‌مندان رونمایی خواهد شد. وان‌پلاس هنوز به شایعه‌ی مطرح‌شده واکنشی نشان نداده است؛ اما با توجه به سابقه‌ی افشاگر در ارائه‌ی اطلاعات درست، دور از ذهن نیست که ۲۳ مهر زمان معرفی وان‌پلاس ۹ آر تی باشد. 

این گوشی هوشمند وان‌پلاس دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود و ابعاد صفحه‌نمایش آن مشخص نیست؛ اما گفته شده است پنل AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. در دل دستگاه باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت قرار خواهد گرفت که امکان شارژ ۶۵ وات آن وجود دارد.

طبق شایعات، وان‌پلاس ۹ آر تی در پنل پشتی ماژول دوربینی خواهد داشت که دوربین اصلی آن از حسگر IMX766 سونی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند. گفته می‌شود این محصول برند محبوب چینی با اندروید ۱۲ به بازار عرضه خواهد شد که البته OxygenOS 12 روی آن سوار خواهد بود. در برخی از شایعات اشاره شده است که وان‌پلاس ۹ آر تی به برخی از بازارها ازجمله هند و چین محدود خواهد بود و به بازارهای مختلف دنیا راه نخواهد یافت.

اما وان‌پلاس ۹ آر تی تنها محصولی نیست که برند چینی برای رونمایی آن آماده می‌شود. گویا وان‌پلاس به دنبال معرفی نسخه‌ی لایت بادز ایر پرو با ANC و همچنین نسل دوم بادز زد در ماه آینده‌ی میلادی است. احتمال می‌رود محصولات ذکرشده هم‌زمان با وان‌پلاس ۹ آر تی معرفی شوند.

وان‌پلاس در ابتدا تنها در بازار گوشی‌ هوشمند بالارده فعالیت داشت، اما مدتی است تلفن‌های هوشمند میان‌رده و پایین‌رده نیز تولید می‌کند. به نظر شما کاربران زومیت، تغییر سیاست‌های وان‌پلاس اقدامی درست بوده است یا بهتر بود برند چینی تنها در بازار محصولات بالارده فعالیت خود را ادامه می‌داد؟ نظر خود را در بخش نظرات با کاربران دیگر زومیت به اشتراک بگذارید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
217