میت پد 11 هواوی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ معرفی شد

{title limit=50}

چندی پیش هواوی رویدادی با محوریت معرفی سیستم‌عامل جدید خود یعنی هارمونی ۲ برگزار کرد که البته به محصولاتی مبتنی بر این سیستم‌عامل نیز اشاره شد. درواقع شرکت چینی نه‌تنها فهرستی منتشر کرد که کدامیک از محصولات فعلی هواوی قابل ارتقا به سیستم‌عامل هارمونی ۲ هستند، بلکه اشاره‌ای نیز به دستاوردهای سخت‌افزاری آینده‌ی خود داشت.

یکی از این محصولات که انتظار می‌رود مبتنی بر سیستم‌عامل هارمونی ۲ روانه‌ی بازار شود، تبلت هیبریدی میت‌پد ۱۱ بود که اطلاعاتی از آن در زمان رونمایی سیستم‌عامل هارمونی ۲ منتشر شد. حال، GizmoChina گزارش می‌دهد که هواوی تبلت جدید خود را معرفی کرده و در نظر دارد به‌زودی آن را روانه‌ی بازار کند.

میت‌پد ۱۱ هواوی دقیقا مانند میت‌پد پرو ۱۰.۸ با تراشه‌ای از سری اسنپدراگون کوالکام روانه‌ی بازار می‌شود و باید گفت که مبتنی بر معماری آرم توسعه داده شده است. تبلت جدید شرکت چینی از صفحه‌نمایشی ۱۰/۹۵ اینچی با پنل LCD برخوردار است که از مشخصاتی مانند رزولوشن ۲،۵۶۰ در ۱،۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. دورتادور صفحه‌نمایش را نوار باریک و مشکی رنگی احاطه کرده که ابعاد یکسانی در هر طرف دارد. البته حاشیه‌ی دورتادور صفحه‌نمایش به قدری کم است که باعث کاهش کیفیت تجربه‌ی استفاده از میت‌پد ۱۱ هواوی نمی‌شود.

نمای جلو میت پد 11 هواوی

در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای تعبیه شده تا دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گیرد. این حفره روی بدنه‌ی تبلت در نظر گرفته شده است. در درون قاب میت‌پد ۱۱ سخت‌افزار درخور توجهی وجود دارد که شامل تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی می‌شود. برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز شرکت چینی ۳ گزینه به ظرفیت‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته که البته امکان افزایش آن با اتصال کارت حافظه‌ی میکرو SD تا سقف ۱ ترابایت وجود دارد.

در پنل پشتی، میت‌پد ۱۱ دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 دارد که فلش LED نیز آن را برای ثبت تصاویر با کیفیت‌تر در محیطی با نور کم همراهی می‌کند. چهار میکروفون نیز در اطراف بدنه‌ی میت‌پد ۱۱ در نظر گرفته شده و همچنین چهار بلندگو نیز وجود دارد که توسط شرکت هارمن کاردن بهینه شده‌اند. چنین ترکیبی نه‌تنها به بهتر شدن کیفیت صدای خروجی کمک می‌کند، بلکه به لطف ویژگی حذف نویز موجود در محیط با استفاده از میکروفون‌ها، کیفیت تماس‌های صوتی یا ضبط ویدئو با استفاده از میت‌پد ۱۱ افزایش می‌یابد.

تبلت هیبریدی میت‌پد ۱۱ از قلم نسل دومی M-Pencil هواوی نیز پشتیبانی می‌کند که البته خرید آن به‌صورت اختیاری خواهد بود و علاقه‌مندان به استفاده از قلم برای مصارف مختلف مانند طراحی می‌توانند نسبت به خرید آن در کنار میت‌پد ۱۱ اقدام کنند. در چنین حالتی، کاربر می‌تواند میت‌پد ۱۱ را به کامپیوتر متصل کرده و با استفاده از قلم، طراحی‌های خود را در صفحه‌نمایش بزرگ‌تری مشاهده کند.

حالت کتابخوان میت پد 11 هواوی

از ویژگی‌های ارتباطاتی میت‌پد ۱۱ می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 6، بلوتوث ۵.۱ و شارژ بی‌سیم با ویژگی شارژ معکوس اشاره کرد. محصول جدید هواوی باتری با ظرفیت ۷،۲۵۰ میلی‌آمپرساعت دارد که به لطف شارژ سریع ۲۲/۵ وات می‌توان آن را شارژ مجدد کرد. قیمت مدل‌های مختلف میت‌پد ۱۱ هواوی نیز مشخص شده که به شرح زیر هستند:

  • ظرفیت ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با برچسب قیمت معادل ۳۸۱ دلار
  • ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با برچسب قیمت معادل ۴۳۲ دلار
  • ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با برچسب قیمت معادل ۵۰۹ دلار

انتظار می‌رود تبلت هیبریدی میت‌پد ۱۱ هواوی در رنگ‌بندی‌های آبی روشن، مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه شود. هواوی از هم‌اکنون پیش‌فروش تبلت هیبریدی جدیدی خود را شروع کرده است تا علاقه‌مندان بتوانند نسبت به پیش‌خرید آن اقدام کنند.

رنگبندی میت پد 11 هواوی






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
112