امکان سایدلود اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز ۱۱ تأیید شد

{title limit=50}

به گزارش Androidpolice، بهروزرسانی ویندوز ۱۱ مایکروسافت که قرار است در آیندهای نهچندان دور به دست کاربران برسد، دنیای کامل اپلیکیشنهای اندروید را به رایانه رومیزی شما میآورد. فروشگاه نرمافزاری که از آن برای دانلود اپهای اندروید استفاده خواهید کرد به آمازون تعلق دارد؛ اما لازم نیست نگران محدودیتهای ممکن برای نصب اپهای جدید باشید؛ زیرا یکی از مهندسان مایکروسافت در توییتر تأیید کرده است که کاربران ویندوز ۱۱ میتوانند اپلیکیشنهای اندروید محبوب خود را از منابع مختلف انتخاب و را بهصورت سایدلود روی ویندوز ۱۱ نصب کنند.

مهندس مایکروسافت به سؤال یکی از کاربران توییتر که پرسیده بود صرف نظر از مسائل مربوط به فروشگاه آمازون و گوگل، آیا می‌توان فایل نصبی اپلیکیشن‌ها را از ویندوز دانلود کرد، جواب مثبت داد. این مکالمه را در ادامه مشاهده می‌کنید:

سایدلود در ویندوز ۱۱

مشخصات مربوط به چگونگی عملکرد فرایند سایدلود یا سایر محدودیتهای آن مشخص نیست؛ برای مثال، هنوز مشخص نیست آیا انجام آن یک فرایند دستی خستهکننده است یا بهسادگی مانند نصب هر نرمافزار دیگر انجام میشود. البته مهندس برجسته، میگل د ایکازا از مایکروسافت، تأیید میکند که سایدلود برای کاربران ویندوز ۱۱ امکانپذیر است. امیدواریم سایدلود کردن در نسخه جدید ویندوز، به آسانی دو بار کلیک روی فایل APK در مرورگر باشد.

 مایکروسافت اعلام کرده است که نسخه بعدی ویندوز ۱۱ از اپلیکیشن‌های اندروید در دستگاه‌های مجهز به x86 و ARM پشتیبانی می‌کند. آمازون به‌عنوان شریکی برای این ویژگی مایکروسافت انتخاب شده و فروشگاه اپلیکیشن آن به‌عنوان منبع اصلی دانلود اپلیکیشن‌ها به ویندوز ۱۱ راه پیدا کرده است. هنوز در مورد پشتیبانی ویندوز ۱۱ از اندروید سؤالات زیادی باقی مانده است؛ اما خبر امکان‌پذیر بودن سایدلود اپلیکیشن‌های اندروید در این سیستم‌عامل توجه افرادی بسیاری را به خود جلب کرده است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
225