تصویر جدید آنر 50 برخورداری آن از ماژولی با طراحی دوال رینگ را تأیید می‌کند

{title limit=50}

انتظار می‌رود آنر ماه خرداد، گوشی هوشمندی به نام آنر ۵۰ را رونمایی کند؛ محصولی که بسیاری از طرفداران برند چینی منتظر عرضه آن هستند. چندی پیش، خبری منتشر شد که آنر ۵۰ به ماژول دوربین سه‌گانه با طراحی خاص مجهز است. در این طراحی، دوربین‌ها در درون دو حلقه چسبیده به یکدیگر قرار می‌گیرند.

حال، وب‌سایت GSMArena گزارشی منتشر کرده است که تصویری رندرشده از آنر ۵۰ را شامل می‌شود. در این تصویر، می‌توان پنل پشتی محصول معرفی‌نشده آنر و طراحی ماژول دوال رینگ را مشاهده کرد. در رینگ بالایی، دوربین اصلی قرار می‌گیرد که از ابعاد نسبتا بزرگی نیز برخوردار است؛ اما در رینگ پایینی، دو دوربین را می‌توان مشاهده کرد که احتمالا یکی از آن‌ها از لنز پریسکوپ برخوردار خواهد بود.

درباره دوربین سوم نیز احتمالا با دوربینی اولتراواید یا فوق‌عریض مواجه هستیم؛ بااین‌حال، آنر هنوز صحت این اطلاعات را تأیید یا رد نکرده است. متأسفانه منبع خبر مشخص نکرده رندر منتشر‌شده بر‌اساس نسخه واقعی از آنر ۵۰ است یا خیر؛ اما می‌توان گفت محصول نهایی باید طراحی مشابهی به رندر داشته باشد.

افزون‌براین، ممکن است تصویر رندرشده به آنر ۵۰ پرو یا آنر ۵۰ پرو پلاس متعلق باشد و نسخه استاندارد به‌جای دوربین تله‌فوتو از دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو استفاده کند. چنین اقدامی طبیعتا به کاهش قیمت آنر ۵۰ درمقایسه‌با مدل‌های دیگر ختم خواهد شد تا کاربران بیشتری محصولات جدید آنر را بتوانند بخرند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
142