گوشی اقتصادی گلکسی ام 42 5G سامسونگ، ۸ اردیبشهت عرضه خواهد شد

{title limit=50}

به گزارش فونآرنا، گلکسی ام 42، نام گوشی میان‌رده‌ی بعدی سامسونگ است که نسبت به گوشی‌های هم‌رده‌ی خود مزیت مهمی دارد و آن پشتیبانی از شبکه‌ی 5G است. با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه و مشخصات فنی مناسب، احتمالا گلکسی M42 5G در کنار گلکسی A32 5G، از بهترین‌ گوشی‌های 5G اقتصادی در سال ۲۰۲۱ خواهند شد. 

با توجه اطلاعات درج‌شده در وب‌سایت آمازون هند، گلکسی M42 5G در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای اولین‌ بار در بازار عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این گوشی مشخص نشده است؛ اما طبق شایعات، احتمالا در حدود ۳۰۰ دلار خواهد بود.

گلکسی ام ۴۲ علاوه بر پشتیانی از شبکه‌ی 5G، به تراشه‌ی اسنپدراگون کوالکام مجهز شده است. رزولوشن دوربین اصلی، ۶۴ مگاپیکسل است و باتری این گوشی ظرفیت بالایی دارد. هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است، اما احتمالا گلکسی ام 42 5G به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

بنا بر گزارش‌ها، صفحه‌نمایش گلکسی M42 از نوع امولد خواهد بود؛ اما جزئیات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست. هنوز بیش از یک هفته تا زمان عرضه‌ی M42 باقی مانده است و تا آن زمان احتمالا اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
31