آمازون پرینتر هوشمند استیکی‌ نوت‌ با پشتیبانی از الکسا معرفی کرد

{title limit=50}

هنوز بخشی از جمعیت دنیا به‌صورت هیبریدی بین تکنولوژی‌های دیجیتال و آنالوگ زندگی می‌کنند؛ مخصوصا سالمندانی که دستگاه هوشمند دارند اما ترجیح می‌دهند از دستگاه‌های آنالوگ استفاده کنند.

برای این گروه از افراد، آمازون دستگاهی معرفی کرده که پرینتر مخصوص چاپ کردن کردن استیکی نوت است و به گفته‌ی MSPoweruser، به دستیار صوتی الکسا مجهز شده.

پرینتر هوشمند آمازون

البته این محصول ساخته‌ی قسمت Day 1 Edition آمازون است و ابتدا به‌صورت کانسپت معرفی شد و قرار بود روند ساخت این محصول زمانی شروع شود که به تعداد مشخصی پیش‌فروش دست پیدا کند. این پرینتر هوشمند استیکی نوت تنها در مدت‌زمان سه روز توانست به هدف خود برسد و حالا مشخص شده است که بین تیرماه تا شهریورماه راهی بازار می‌شود.

پرینتر هوشمند آمازون با الکسا

این پرینتر هوشمند استیکی نوت می‌تواند با دستگاهی مانند آمازون اکو هماهنگ شود. در این حالت می‌توانید یادداشت‌هایی مانند لیست خرید، لیست کارهایی که باید انجام بدهید و یادآوری‌های مختلف را پرینت کنید. پرینتر هوشمند آمازون حرارتی است و با یک رول کاغذ استیکی زردرنگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کاربران می‌توانند با گفتن عبارت Alexa, Print a Note، لیست مورد را پرینت کنند. زمانی‌که روند پرینت کردن به پایان برسد، دستگاه نوت را برش می‌دهد و در ابعادی کوچک در اختیار کاربر می‌گذارد.

قیمت پیش‌فروش این دستگاه ۱۱۵ دلار در نظر گرفته شده است و هنوز چیزی از قیمت نهایی این محصول نمی‌دانیم. با مراجعه به وب‌سایت آمازون می‌توانید اطلاعات بیشتری از این محصول کسب می‌کنید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
104