آنر بند 6 در بازارهای جهانی عرضه شد

{title limit=50}

دستبند تناسب اندام آنر بند ۶ (Honor Band 6) اواسط آبان‌ماه امسال برای بازار چین رونمایی شد و چند ماه بعد شاهد معرفی آن برای بازارهای جهانی بودیم. این برند در زمستان سال گذشته دوران شلوغ و آشفته‌ای داشت؛ زیرا مشغول جدا شدن از هواوی بود و به ‌همین دلیل، بین رونمایی از آنر بند 6 برای بازارهای جهانی و عرضه‌ی آن شاهد حدود دو ماه وقفه بودیم. بااین‌حال در نهایت آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، آنر بند 6 در بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفته است.

آنر بند 6 از صفحه‌نمایش لمسی ۱٫۴۷ اینچ AMOLED استفاده می‌کند، ظاهری اسپرت دارد و در بخش کناری آن عبارت HONOR به ‌چشم می‌خورد. این دستبند هوشمند می‌تواند سطح اشباع اکسیژن خون و ضربان قلب را اندازه بگیرد و از طریق حسگرهای ویژه روی خواب و استرس نظارت کند. باتری آنر باند 6 ظرفیت ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و با یک بار شارژ بین ۱۰ تا ۱۴ روز دوام می‌آورد.

آنر بند 6 از ۱۰ حالت تمرینی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند مؤثر بودن شنا کردن را تخمین بزند. این دستبند می‌تواند حالت‌های ورزشی را به‌صورت خودکار شناسایی کند. آنر بند 6 در رنگ‌های مشکی، خاکستری و صورتی عرضه می‌شود و برچسب قیمت ۴۹٫۹۰ یورو یدک می‌کشد. عرضه‌ی آنر بند 6 در اروپا از ۲۸ مارس ۲۰۲۱ (۸ فروردین ۱۴۰۰) آغاز می‌شود. 






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
22