آیفون ۱۳ احتمالا ناچ کوچک‌تر و صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز خواهد داشت

{title limit=50}

مینگ-چی کو در طول روزهای گذشته درباره محصولات آینده اپل صحبت کرده است. به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، او می‌گوید آیفون ۱۳ که در فصل بهار سال ۲۰۲۱ راهی بازار شود، چهار مدل خواهد داشت و اندازه آن‌‌ها دقیقا مانند مدل‌های فعلی آیفون خواهد بود. مینگ-چی کو به این موضوع اشاره کرده است که به احتمال زیاد آيفون ۱۳ ناچ کوچک‌تری خواهد داشت و همچنان از پورت لایتنینگ استفاده می‌کند. او می‌گوید اپل قصد دارد پورت شارژ را از روی آیفون حذف کند تا کاربران از مگ‌سیف استفاده کنند؛ اما تکنولوژی حال حاضر کیفیت لازم را ندارد. انتظار می‌رود آیفون بدون پورت در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ راهی بازار شود.

به گفته‌ی مینگ-چی کو، آیفون ۱۳ به دوربین اولتراواید مجهز  خواهد شد که از فوکوس خودکار بهره می‌برد. او می‌گوید آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس به اسکنر LiDAR و صفحه‌نمایش LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهند شد. گفته شده است برای آیفون ۱۳ از مودم X60 کوالکام برای پشتیبانی از شبکه 5G استفاده خواهد شد.

به‌احتمال زیاد اپل ظرفیت باتری آیفون ۱۳ را افزایش خواهد داد و این موضوع را در همه مدل‌های آیفون مشاهده می‌کنیم. مینگ-چی کو دیروز اعلام کرد که اپل در سال ۲۰۲۳ اولین آیفون تاشدنی را با صفحه‌نمایش ۷٫۵ یا ۸ اینچ راهی بازار می‌کند. به نظر می‌رسد روی آیفون‌های سال ۲۰۲۲ خبری از ناچ نباشد و دوربین سلفی به‌صورت حرفه‌ای روی این گوشی‌ها قرار خواهد گرفت. احتمال عرضه یک مدل آیفون ارزان‌قیمت در نیمه اول سال ۲۰۲۳ هم وجود دارد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
5