تلویزیون 4K سامسونگ Terrace با روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت رونمایی شد

{title limit=50}

سامسونگ به‌تازگی جدیدترین محصول خودش را برای علاقه‌مندان به دنیای تلویزیون‌های هوشمند QLED رونمایی کرده است. تلویزیون جدید سامسونگ که این شرکت با نام کامل Samsung Terrace 4K Outdoor TV از آن یاد می‌کند از گواهی IP55 به‌منظور مقاومت دربرابر نفوذ آب و گردو‌غبار بهره‌مند است و صفحه‌نمایشی پرنور دارد تا بتوان آن را در محیط‌های خارج از خانه نظیر تراس که ممکن است نور خورشید به‌صورت مستقیم به صفحه‌نمایش بتابد مورداستفاده قرار داد.

تلویزیون 4K جدید سامسونگ همچنین ازاپل TV، آی‌تونز، اپل موزیک و ایرپلی ۲ پشتیبانی می‌کند. سامسونگ نخستین شرکتی نیست که تلویزیون برای فضاهای روباز تولید می‌کند. این تلویزیون‌ها مدت‌ها است به‌طور عمده توسط شرکت‌هایی دیگر به‌خصوص SunBriteTV ساخته و در بازار عرضه می‌شوند.

تلویزیون Terrace سامسونگ

سامسونگ تلویزیون جدیدش را در جریان برگزاری ویدئویی که به‌صورت زنده پخش شد، رونمایی کرد و ساعاتی بعد جزئیات دقیق آن را در قالب بیانیه‌ای مطبوعاتی دردسترس قرار داد. Terrace را می‌توان نخستین تلویزیون 4K سامسونگ برای محیط‌های سرباز به‌حساب آورد. این تلویزیون عضوی از محصولات مدرن خانواده‌ی لایف‌استایل (Lifestyle) سامسونگ است. از بین دیگر اعضای خانواده‌ی لایف‌استایل می‌توانیم به تلویزیون‌های Frame و Sero و Serif اشاره کنیم که مدتی پیش معرفی شدند

Terrace از پلتفرم Smart TV سامسونگ بهره‌مند است؛ موضوعی که نشان می‌دهد تلویزیون 4K موردبحث از اکثر اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های استریم محبوب نظیر اپل TV، آی‌تونز، اپل موزیک و ایرپلی ۲ پشتیبانی می‌کند. سامسونگ همچنین از حضور دستیار صوتی الکسای  آمازون در تلویزیون جدیدش خبر می‌دهد. تلویزیون Terrace همچنین از دستیار بیکس‌بی پشتیبانی می‌کند و در آینده میزبان دستیار گوگل اسیستنت خواهد شد.

تلویزیون Terrace سامسونگ

سامسونگ ادعا می‌کند تلویزیون Terrace حداکثر روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد تا بدین ترتیب امکان مشاهده‌ی محتوای بصری حتی در زیر نور مستقیم آفتاب وجود داشته باشد؛ درضمن برای عملکرد هرچه‌بهتر در زیر نور مستقیم، صفحه‌نمایش تلویزیون جدید سامسونگ پوششی ضدانعکاس دارد. بهره‌مندی از قابلیت موشن ریت ۲۴۰ (Motion Rate 240) باعث می‌شود Terrace بتواند محتوا را با نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتز به‌نمایش بگذارد. بهره‌مندی از این نرخ نوسازی باعث می‌شود تماشای محتوای ورزشی و دیگر محتواهایی که صحنه‌هایی سریع در آن‌ها دیده می‌شود، بسیار لذت‌بخش باشد.

سامسونگ درکنار تلویزیون جدیدش ساندباری ویژه برای آن رونمایی کرده که نام تجاری Terrace Soundbar را یدک می‌کشد. در بخشی از بیانیه‌ی جدید سامسونگ می‌خوانیم: «برای دریافت بهترین تجربه‌ی سرگرمی‌محور ممکن در خانه، مشتریان به کیفیت صدایی نیاز دارند که به‌خوبی کیفیت صفحه‌نمایش باشد».

ساندبار Terrace Soundbar سامسونگ

ساندبار Terrace سامسونگ

سامسونگ در ادامه‌ی بیانیه‌ی مطبوعاتی خود می‌گوید: «تلویزیون Terrace به‌همراه ساندبار ویژه‌اش صدایی پویا ارائه می‌دهند که می‌تواند مفهوم سینمای خانگی را بازتعریف کند. برای کسانی که تمایل دارند خروجی صدای تلویزیون‌شان را شخصی‌سازی کنند، Terrace به استانداردهای وای‌فای و بلوتوث مجهز شده است. بدین ترتیب می‌توان تلویزیون را با Terrace Soundbar و دیگر دستگاه‌ها جفت کرد». همان‌طور که در بیانیه‌ی سامسونگ مشخص است، این شرکت تلاش کرده در Terrace تمرکزی ویژه روی ارتباطات بی‌سیم داشته باشد؛ اما این تلویزیون مجموعه‌ای مناسب از درگاه‌های موردنیاز هم دارد.

مشخصات فنی تلویزیون Samsung Terrace 4K Outdoor TV
جنس بدنهفلز
رنگمشکی
پایه
وضوح تصویر۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل (4K)
نرخ نوسازی۱۲۰ هرتز (به‌لطف قابلیت موشن ریت ۲۴۰)
پشتیبانی از HDR✔️
موتور تصویرQuantum Processor 4K
زاویه‌ی دیدوسیع
پشتیبانی از حالت فیلم✔️
پشتیبانی از تصویر انطباقی✔️
پشتیبانی از صدای دالبی✔️
توان خروجی اسپیکر۲۰ وات
نوع اسپیکر۲ کاناله
پشتیبانی از قابلیت Multiroom Link✔️
پشتیبانی از هدست‌های بلوتوثی✔️
پشتیبانی از وای‌فای دایرکت✔️
پشتیبانی از قابلیت Digital Clean View✔️
پشتیبانی از حالت بازی✔️
پشتیبانی از قابلیت SmartThings✔️
درگاه‌هاسه درگاه HDMI، یک درگاه USB، یک درگاه اترنت (LAN)
قیمت

۳٬۴۹۹ دلار برای مدل ۵۵ اینچ

۴٬۹۹۹ دلار برای مدل ۶۵ اینچ

۶٬۴۹۹ دلار برای مدل ۷۵ اینچ

تلویزیون هوشمند 4K QLED جدید سامسونگ از امروز قابل‌تهیه است و در مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ به‌فروش می‌رسد. در حال حاضر سامسونگ مدل‌های ۶۵ و ۷۵ اینچ محصول را به‌ترتیب با قیمت ۴٬۹۹۹ و ۶٬۴۹۹ دلار برای پیش‌خرید دردسترس قرار داده است. کره‌ای‌ها می‌گویند فروش مدل ۵۵ اینچ تلویزیون و البته ساندبار را به‌زودی آغاز خواهند کرد. مدل ۵۵ اینچ تلویزیون ۳٬۴۹۹ دلار قیمت دارد و ساندبار به‌صورت جداگانه با قیمت ۱٬۲۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد تلویزیون 4K جدید سامسونگ دارید؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
174