گوشی‌های سری آیفون 12 دچار اختلال در اتصال به شبکه‌های 4G و 5G هستند

{title limit=50}

از اواخر ماه اکتبر، صدها کاربر اپل در انجمن‌های مختلف گزارش داده‌اند آیفون ۱۲ اتصال به شبکه‌های ۴G و 5G را از دست می‌دهد. به نظر می‌رسد که این اتفاق، بیشتر برای کاربران Verizon و AT&T رخ می‌دهد، اما کاربران T-Mobile هم این موضوع را تجربه کرده‌اند.

ظاهرا مشکل اتصال ناپایدار به شبکه‌های 4G و 5G و از دست‌رفتن آن در تمام مدل‌های پرچم‌دار 5G اپل شامل آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس رخ می‌دهد.

براساس گزارشی در وب‌سایت ردیت، از دست‌رفتن اتصال آیفون ۱۲ به شبکه‌های LTE و 5G بیشتر زمانی رخ می‌دهد که کاربر درون خودروی در حال حرکت باشد. در حال حاضر راه‌حل رفع این مشکل، خاموش و روشن کردن حالت هواپیما است.

یکی از کاربران آیفون ۱۲ می‌گوید که به یکی از مدیران روابط عمومی اپل دسترسی پیدا کرده و او ‌آگاه‌بودن اپل و آغاز بررسی‌ها به منظور رفع مشکل اتصال به شبکه‌ را تأیید کرده است؛ احتمالا این خطا با یک به‌روزرسانی در آینده‌ی نزدیک رفع خواهد شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
209