میت 40 پرو و میت ۴۰ پرو پلاس با دوربین قدرتمند، تراشه پنج نانومتری و بدون GMS معرفی شدند

{title limit=50}

واحد تجاری هواوی در بازار موبایل، روزهای بسیار سختی را سپری می‌کند. تحریم‌هایی که ایالات متحده‌ی آمریکا علیه هواوی وضع کرده از همان روزهای اول در تلاش بودند بازوی موبایل هواوی را در بازار‌های بین‌المللی فلج کنند و اکنون تا حد زیادی به این هدف دست پیدا کرده‌اند. در مرحله‌ی اول تحریم‌ها، ارتباط هواوی با شرکت‌های آمریکایی نظیر گوگل به‌طور کامل قطع شد تا دستگاه‌هایی که هواوی به بازار عرضه می‌کند بدون خدمات موبابلی گوگل (GMS) که شامل پلی استور می‌شود، دردسترس قرار بگیرند.

سری دوم تحریم‌های آمریکا، بازوی تراشه‌ساز هواوی را هدف قرار داد. بر این اساس هواوی حق ندارد با شرکت‌هایی که از فناوری‌های آمریکایی برای ساخت تراشه استفاده می‌کنند همکاری کند. این شرکت‌ها برای همکاری با هواوی باید مجوز رسمی از دولت آمریکا دریافت کنند. هواوی مدتی پیش رسما اعلام کرد توانایی تولید تراشه‌های پرچم‌دار سری کرین را از دست داده است. اخبار جدید اعلام می‌کنند سری میت ۴۰ قرار است آخرین خانواده از پرچم‌داران هواوی با تراشه کرین باشد.

با وجود تمامی چالش‌ها و مشکلات، هواوی همچنان روبه‌جلو قدم برمی‌دارد. چینی‌ها جدیدترین دستاوردهای خود در صنعت موبایل را در جریان برگزاری رویدادی که ساعت ۱۵:۳۰ امروز به‌وقت تهران آغاز شد، به‌نمایش گذاشتند. دو گوشی میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس (Huawei Mate 40 Pro Plus) گوشی‌های رده‌بالای هواوی هستند که سخت‌افزاری مناسب دارند و از نمایشگر باکیفیت استفاده می‌کنند؛ بااین‌حال نبود خدمات موبایلی هواوی در میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس باعث می‌شود پیش‌بینی فروش مناسب این گوشی‌ها در خارج از مرزهای چین، کار سختی باشد. 

هواوی تلاش کرده است قابلیت‌های متنوعی در میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس ارائه دهد تا شاید کاربران با نبود GMS کنار بیایند و به استفاده از خدمات موبایلی هواوی (HMS) مشغول شوند. گوشی‌های رده‌بالای هواوی همواره روی تصویربرداری تأکید ویژه‌ای دارند و این موضوع را برای میت ۴۰ پرو و پرو پلاس نیز شاهد هستیم.

هواوی میت 40 پرو

رنگ بندی هواوی میت 40 پرو / Mate 40 Pro

آن‌طور که هواوی در مراسم امروز اعلام کرد، گوشی میت ۴۰ پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۷۶ اینچ با وضوح ۲٬۷۷۲ در ۱٬۳۴۴ پیکسل با تراکم ۴۵۶ پیکسل در هر اینچ استفاده می‌کند که نمایشگری باکیفیت محسوب می‌شود. هواوی اعلام کرد نمایشگر میت ۴۰ پرو نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۹۰ هرتز ارائه می‌دهد. این نرخ نوسازی باعث می‌شود نمایشگر میت ۴۰ پرو نسبت‌به نمایشگرهای ۶۰ هرتز، محتوای بصری را روان‌تر نمایش دهد. 



این مقاله درحال به‌روزرسانی است؛ تصاویر رسمی و جزئیات تکمیلی به‌زودی اضافه می‌شوند...






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
301