دیجی پلاس، سرویس اشتراکی دیجی کالا برای خدمات اختصاصی آغاز به کار کرد
دیجی کالا دیروز از ارائهی سرویس جدیدی خبر داد که بهوسیلهی آن، کاربران دیجیکالا میتوانند در ازای خرید اشتراک، به تخفیفها و خدمات متنوعی دسترسی داشته باشند.
سرویس جدید دیجیکالا که دیجیپلاس نام دارد، مشابه آمازون پرایم، سرویس اشتراکی آمازون است که کاربران با خرید اشتراک آن میتوانند به ارسال رایگان و سریع کالا، تماشای فیلم و سریال بهرایگان و اطلاع و برخورداری از تخفیفهای بیشتر محصولات دسترسی داشته باشند.
به گزارش دیجیکالا، امتیازات خرید اشتراک دیجیپلاس به شرح زیر است:
- ارسال رایگان چهار سبد خرید کمتر از ۲۰۰ هزار تومان طی ماه برای کاربر
- معرفی روزانه پنج پیشنهاد خرید شگفتانگیز که دردسترس کاربران عادی امکان قرار نمیگیرد
- دسترسی به پیشنهادهای شگفتانگیز ۳۰ دقیقه زودتر از کاربران عادی
- فراهمشدن امکان دریافت هدیه نقدی روی بیش از ۵۰هزار کالا
- افزایش زمان بازگرداندن کالا از ۷ روز به ۳۰ روز
- امکان دریافت سریع کالا بین ۲ تا ۴ ساعت با پرداخت هزینهی ارسال برای کالاهایی که در دستهی «ارسال فوری دیجیپلاس» قرار میگیرند
همانطور که اشاره شد، زمان بازپسفرستادن کالا با خرید اشتراک دیجیپلاس ۳۰ روز درنظر گرفته شده، درنتیجه برای دریافت هدیهی نقدی کالاهای منتخب، هدیه بعد از نهاییشدن فرایند خرید یعنی پس از پایان ۳۰ روز مهلت بازگرداندن کالا به کیف پول دیجیکالای کاربر واریز میشود.
سرویس اختصاصی دیجیکالا درحال حاضر با ظرفیت محدود ارائه شده و دو تخفیف یکماهه (به قیمت ۵۰هزار تومان که اکنون تخفیفی ۲۰درصدی دارد) و دو ماهه (به قیمت ۱۰۰هزار تومان که اکنون تخفیفی ۵۰درصدی دارد) را برای کاربران درنظرگرفته است.
دیجیکالا درارتباط با ریبرندینگ خود نیز توضیحاتی داده و گفته است هویت بصریاش را در مسیر تحقق هدف خود یعنی رساندن سفارشها به هر تعداد و با هر مبلغی به هر نقطه از ایران، به طرح یک لبخند تغییر داده که لبخند رضایت را بر لبان مخاطب مینشاند.