نسخه پریمیوم ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 Pro با طراحی لوکس معرفی شد

{title limit=50}

هواوی ماه آوریل ساعت هوشمند Watch GT 3 Pro را معرفی کرد. این محصول در عین طراحی زیبایی، ویژگی‌های چشمگیر ردیابی سلامت و قابلیت‌های جذابی ارائه می‌دهد؛ اما همیشه جایی برای بهبود بیشتر وجود دارد. ازاین‌رو، غول فناوری چینی امروز نسخه‌ی پریمیوم Watch GT 3 Pro را با طراحی لوکس رونمایی کرد.

طراحی و مشخصات

ابتدا اجازه دهید درباره‌ی طراحی و ساخت Huawei Watch GT 3 Pro پریمیوم صحبت کنیم. این ساعت مانند مدل استاندارد خود از صفحه‌نمایش دایره‌ای بهره می‌برد و به بخش چرخان مشکی از جنس اسپینل مجهز شده است. حاشیه‌های ساعت مذکور ۲۴ الگوی پوسته‌ی طلایی دارد که با چاقوهای سفارشی روی آن حک شده‌اند.

ساعت هواوی واچ GT 3 Pro پریمیوم

به‌نوشته‌ی Gizmochina، بدنه‌ی هواوی واچ GT3 Pro Premium Edition با استفاده از سرامیک‌های نانو میکروکریستالی مشکی ساخته شده که ۱۶۸ ساعت با شعله تحت فرایند کلسینه‌شدن و ۳۶ ساعت پولیش قرار گرفته است. این ساعت در دو نسخه‌ی منحصربه‌فرد موسوم به Jade Rabbit و کلاسیک (Classic) ارائه می‌شود. مدل اول همان‌طور‌که از نامش پیدا است، از مضمون خرگوش بهره می‌برد؛ درحالی‌که دومی طراحی روز و شب دارد.

هواوی واچ GT3 Pro پریمیوم به صفحه‌نمایش لمسی ۱٫۳۲ اینچی AMOLED مجهز و لایه‌ای از جنس یاقوت کبود روی آن قرار داده شده است. این محصول سیستم‌عامل HarmonyOS را اجرا و از تماس‌های بلوتوثی و چندین برنامه‌ی مختلف پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به کیف پول الکترونیکی داخلی و پشتیبانی از NFC اشاره کرد.

هواوی واچ GT3 Pro Premium Edition از عملکرد ECG مورد‌تأیید پزشکی بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد ریتم ضربان‌ قلب خود را بررسی کنند. این دستگاه از سیستم نظارت بر اکسیژن خون، تشخیص دمای بدن، نظارت بر خواب، نظارت بر استرس و... نیز پشتیبانی می‌کند.

در‌نهایت، ادعا شده است که باتری Huawei Watch GT 3 Pro Premium Edition تا ۷ روز با مصرف عادی یا ۴ روز با استفاده‌ی سنگین دوام خواهد آورد. این ساعت هوشمند از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و با دستگاه‌های اندروید و iOS سازگار است.

برخلاف مدل استاندارد هواوی واچ GT 3 Pro، نسخه‌ی پریمیوم آن فقط در اندازه ۴۳ میلی‌متری عرضه می‌شود. قیمت این محصول نیز ۳,۹۸۸ یوان (حدود ۷۰۹ دلار) اعلام شده است. درحال‌حاضر، این ساعت را در چین ازطریق Vmall می‌توان سفارش داد؛ اما عرضه‌ی جهانی آن هنوز تأیید نشده است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
158